Reakcia na: draxter #13403:
Ako som písal vo vysvetlení pre Milana, jednak preto, pretože omnoho väčší zmysel to dáva v trase DCA - TN - DCA, než naopak. Z Dca smer Ndca a TN to vytvorí neskorý večerný spoj v rozumnom čase, v smere z TN do Dca by to vytvorilo požadovaný nočný spoj. Opačne by sme síce mali nočný spoj z Tn do Dca, ale opačný spoj by bol už dávno po polnoci s nižším potenciálom, než spoj pred jedenástou.
Ďalší dôvod je trasa. Dlhodobým trendom bolo rušenie večerných a víkendových spojov, tzn. spoj by bol pod drobnohľadom. Nemôžeme si dovoliť neúspech a polovičné frekvencie kvôli trase len do Dca, ktoré vytvoria precedens, že spoje by skončili tak rýchlo, ako začali.
Ďalším dôvodom je čas odchodu, ktorý mal byť stanovený na 23:45 kvôli jednoduchej zapamätateľnosti všetkých nočných spojov, ktorý dopravca požadoval naďalej o 23:35, lebo "inak to nejde".
Ponúkli sme dobre realizovateľné, jednoduché a systematické riešenie, to, čo Milan popisuje je riešenie, ktoré je nesystémové a s obmedzeným potenciálom, preto minimálne za mňa v tomto prípade neplatí, že radšej niečo ako nič. Dôvod viď. druhý odsek.
TomoSK
- 301404 V. Hradná - BN (4h. takt)
- 301405 Dubnička - BN (2h. takt, posilnenie)
- 301407 Závada p. Čiernym vrchom - BN (2h. takt)
- predĺženie o úsek BN, AS - Dubnička II. ako náhrada MHD (6+)
- 307426 Malá Čausa - PD (2-3h. takt, nová obsluha)
Po ujasnení pripomienok sa takty spracovali, odprezentovali obciam a obdržali výhradne pozitívnu odozvu.
U SAD TN išlo vždy všetko o čosi pomalšie a ťažkopádnejšie, tak sme sa odhodlali prekopať iba linku 309442 do Zliechova s tým, že novinkou v letnej sezóne malo byť v návrhu obnovenie spojenia do Čičmian. Bojujeme za to už viac ako pol roka a zatiaľ bez akéhokoľvek výsledku, a podobne je to aj s inými, skutočne drobnými zásahmi do súčasných spojov, napr. pridávanie spojov na zastávku Dubnica, Tesco.
Úsudok nech si urobí každý sám.
301407
307426
301405
301404