Reakcia na: kvorka #13299:
Teoreticky by bola mohla začínať L23 o 9:05 alebo zo stanice ale ťažko povedať či by sa naplnila aspoň na počet jednej ruky. Juh III sa v minulosti testovala L23 po 20tej hodine ale bolo to slabé.Možno povieš nech by to bola L28 ale bojím sa znovu že Sihoť má ťažnú silu najmä doobedu. Večer je slabá. Vidno na posilnenej L8 cez prac. dni po 20tej hodine.
Som skôr zástanca (napriek tomu že sa najradšej doveziem na Saratovskú) aby vo večerných hodinách išli spoje do stredu sídliska, odkiaľ to má každý rovnako ďaleko ale zato pravidelne.
Z Východnej na Saratovskú a opačne je to ďaleko napešo ale z Gen. Svobodu prejdú všetci.
Tá L2/12 je zapeklitá lebo na J. Zemana by bol problém zriadiť zastávky na opačnej strane a chodiť po Jesenského by bolo vynechanie najdôležitejších zastávok čo sa týka nástupu nie obslužnosti a to Beckovská a Nemocnica + problém s odbočením na Dolný Šianec pri lekárni.
L9 by jazdila mimo času jazdenia L5 inak by boli identické okrem vetvy na Juhu a to práve preto aby sa cez víkend a večer išlo zo stredu sídliska.
Neviem či má Saratovská živnú pôdu cez víkend na 20 min. interval, L5 tu do r. 2016 tak jazdila a stalo sa mi že som v autobuse išiel aj sám (doobedu).
Ale nehovorím že je to úplne zle, možno pošpekulovaním...
Rozvediem to. Ak by to bola L5 aj cez víkend, z Gen. Svobodu by vznikla medzi 15 a 45 diera, ktorú teraz L7/17 dopĺňa. Ale ak by sa napr. L25 dala do času "25" po každej hodine potom by sa docielilo to, že Pod Juhom by bol prestup na L5 a pri drobnom posune L23 a 28 aj na ne. Avšak L28 už by sa nebezpečne približovala času odchodov L24 čo nie je vhodné.
Preto by som radšej ten stred sídliska a pravidelný 15 min. interval.
milan005
Ďalej všetko o voľných dňoch.
Odchod L6 "50" zo Sihote v párnu hodinu by vykryl dieru L28 a zároveň zo stanice by túto L6 mohli chytiť od vlakov tí, ktorí by nestihli L9. Ale nebola by to medzi nimi vyložene "bitka", boli by 15 min. od seba.
Vznikom L9 by sa odstránil šum piatich liniek a vznikla jedna nosná začínajúca 5:28 z Gen. Svobodu a 5:07 z Istebníckej na Juh a potom až do 19:28 každú hodinu z Juhu. Otázne je či ísť aj 20:28 a 21:28 ako prípoj z OZ Belá z L24 ale 2 min. pred L8 alebo radšej 21:00 a 22:00 ako súčasne doplnené spoje.
Zo stanice nepárnu hodinu 42 a párnu 45 (odskok kvôli rozdielnym príchodom vlakov párnu/nepárnu hodinu a dorovnala by to zachádzka cez Rybáre pri odchode "42" v nepárnu hodinu), ďalej po trase už by boli rovnako a teda pri SAD "09" čo je aj ideálny čas po skončení zmien - 14:09, 18:09. Prvý spoj po tom 5:07 z Istebníckej by bol 6:45 zo stanice. Aj keď, možno aj 5:41 by sa uživil keďže by bol pri SAD o 6:09 (koniec nočných zmien?!).
Zlatovce, Záblatie síce spojenie so stanicou majú, Istebník prímestskými spojmi ale toto by vytvorilo pravidelné spojenie aj na stanicu práve pre novú štvrť Vinohrady. Zároveň na stanici vzniká priestor pre 30 min. bezpečnostnú prestávku vodiča.