nielen ako píše kvorka, nový CP má už aj jednu podstatnú chybu:
spoj č. 105 na linke 5 má znamienko "G" pokračuje do priemyselného parku - áno, ale na linke 6 (čo sa z CP človek nedočíta). Avšak spoj linky 6 č. 117, ktorý je priamym pokračovaním (t.j. ten istý autobus) má obmedzenie "62" a nepôjde 24.12.. Takže výsledkom je, že CP nebude dodržaný, lebo spoj na linke 5 skončí a nikam nepôjde do priem.parku! Takže ľudia POZOR, čo robíte na zmeny, pošlapete si. ?
? No fasaa, vivat CP a lá SAD.
spoj č. 105 na linke 5 má znamienko "G" pokračuje do priemyselného parku - áno, ale na linke 6 (čo sa z CP človek nedočíta). Avšak spoj linky 6 č. 117, ktorý je priamym pokračovaním (t.j. ten istý autobus) má obmedzenie "62" a nepôjde 24.12.. Takže výsledkom je, že CP nebude dodržaný, lebo spoj na linke 5 skončí a nikam nepôjde do priem.parku! Takže ľudia POZOR, čo robíte na zmeny, pošlapete si. ?
? No fasaa, vivat CP a lá SAD.
? Obmedzujúca značka tam mala dávno byť!
To sa ale uz potom neda! A potom je uz rad ze tam uz nemusi ist....ja som s nim hovoril tiez... tak zase ale mna pozna,mne povie
draxter
Otázka od: Miro, 27.11.2017
Dobrý deň. Každé mne známe mesto, ktoré má zavedenú parkovaciu politiku, má pre svojich návštevníkov zriadené bezplatné zberné parkoviská, s dostupnosťou MHD. Keď chcete riešiť spoplatnením áut celý Trenčín, aké plány sú so zbernými parkoviskami? Zavedenie parkovacej politiky v Trenčíne malo za následok oplocovanie akýchkoľvek voľných plôch. Pokiaľ donedávna pôsobil Trenčín ako príjemné, otvorené, vzdušné mestečko, oplocovaním a rôznymi zátarasmi sa dostal na úroveň zbohatlíckych štvrtí, kde nie je záujem o návštevníkov. Rozmýšľali ste pri navrhovaní parkovacej politiky s pánom primátorom aj o týchto dopadoch? Nemôžete nazvať projekt Parkovacia politika v meste Trenčín tak, ako to reálne je, a to daň za používanie auta v meste Trenčín?
Odpoveď:
Ľuboslava Sedláková, kancelária primátora:
V Trenčíne je takýmto parkoviskom parkovisko pri krytej plavárni, kde je 236 parkovacích miest. Toto parkovisko je bezplatné a slúži ako záchytné. Nie je na kraji mesta, ale v blízkosti centra. Ak by mesto nezaviedlo regulované parkovanie a parkoviská v centre by boli bez úhrady, tak by zberné parkoviská na okraji neboli využívané. Veď kto by tam neparkoval, keby mohol v meste. Takto by sa nič nevyriešilo a mesto by bolo opäť preplnené parkujúcimi vozidlami, často celodenne. Podstatným dopadom regulovaného parkovania je, že sa zaviedol poriadok s parkujúcimi vozidlami na uliciach mesta a dopravné opatrenia, ktoré sa v tejto súvislosti vykonali, prispeli k zlepšeniu bezpečnosti na cestách. Parkovacie miesta je potrebné budovať, udržiavať, značiť, čistiť a doteraz sa na tieto náklady skladali všetci občania bez ohľadu, či vlastnili vozidlo alebo nie. Nové parkovanie umožňuje získať prostriedky práve od tých, ktorí verejný priestor využívajú a zaberajú ho svojimi zaparkovanými vozidlami, čo je spravodlivejšie. Parkoviská, ktoré Mesto vytvorilo, vyznačilo na miestnych komunikáciách, nie sú v žiadnom prípade oplotené.
Záver: alibistická odpoveď, pretože vôbec nezodpovedala otázku, kde je záchytné parkovisko dostupné MHD - NIKDE! K plavárni žiadna MHD nejazdí a o žiadnom inom ani p. Sedláková nepíše. *Takže aj takto populisticky sa robí v TN, ale to už vieme. Peniaze idú le na len na parking, a ak sa náhodou niečo dotkne MHD, tak sa to neurobí nikdy (kasseláky) aleboo sa na to zabudne, alebo naveľa naveľa odrobinky. Ale touto otázkou trafil čitateľ klinec po hlavičke a žiáľ, MHD sa nezvezie a možno sa mestu Trenčín aj vyhne úplne, keď to je tak ako to je!