je to mozne, napr. #78 ma taku tabulku nad sedadlom pri prednych dverach, #80-ka a Ikarus TN-845BP si pamatam ze mali take drevene drziaky na tabule a tam ich vodici zastokovali. ostatne Ikarusy viem ze mali plechove drziaky. a k tomu ci je tabul dost sa nechcem ani vyjadrovat...ale viem na 100% ze ich ma SAd az az, bol som toho svedkom...ale vodici su asi lenivi ich prehadzovat, ale zasa ked sa zoberie ze robi kazdy druhy spoj na inej linke komu by sa aj chcelo:) na toto bol specialista Sumacher ked jazdil este na svojom Ikaruse a robil L1 a 22. vacsinou mal vzdy tabulku L1 vobec to neprehadzoval a napr. 17.45 sla L1 a 17.50 L22 on chodil na tej 22, mal cedulku 1 a siel skorej ako ta 1-ka a kopu ludi sa tak osralo:D isli do Kubrej a zistili ze na stanici si mozu vystupit
Teraz pri nových možnostiach kombinácií liniek je viditeľné viac ako inokedy to, že preklady spojov sú veľmi mizivé, a súbehy nie sú nič výnimoočné ani v záverečnom sedle. A najmä najčastejšie nosné linky 1 a 8 by mohli byť tiež trochu, pokiaľ sa týka príchodov a odchodv z Juhu, viac koordinované. Veď ich spoločný interval je miestami 7,5 v špičke až 30 min v sedle. Vidí sa mi, že lepší celkový preklad je v "a", kde je CP skutočne celkom dobre nastavený. Ale v "x" to je niekedy riadna "zberba", najmä na Sihoť a Juh I.
aj ja držím palce, priznávam sa že ja to nie som ☺ som na ňu zvedavá...inak dnes som išla #82 a videla som tam takú tú schránku s tabulkami o ktorej sme sa tu kedysi bavili
v zakladnom stave je nasadenie NP taketo: #01-L18
#02-(vsetky byv. spoje p. Krala)L8,13,15,21,28 #03-L2,6,13,16 #04-L5,6,11,15,20,21,Leoni #05-L5,8,23(negarantovana) #21-L1
takze trochu poopravim draxterove tvrdenie;-) neni to najcastejsie #02 ale len vtedy ak Citelisy jazdia takuto postupnost ako som napisal, avsak 01,02,03,05 sa kazdy tyzden navzajom striedaju takze tam mozes vidiet kazdy z nich
Mam jednu velku novinku, v nasej MHD jazdi podla vsetkeho tento tyzden uz druha vodicka, dnes som ju videl zaskakovat na #39. a ta druha jazdila dnes na #71, tak snad treba verit ze mozno zeny budu poriadnejsie a budu viac dbat na svoje povinnosti a nie ako chuj vodic z #53 ktory mozno este doteraz parkuje na zast. Gen. Svobodu, rázc. v smere k otocke tak, ze iny autobus tam nemoze zastavit a musi stat v jazdnom pruhu, tym padom ho na frekventovanej ceste nemozu obist auta a navyse sa cestujucim zle vystupuje ked hned pred dverami je dalsi autobus. to naozaj len papierovany psychopat moze hentak zastavit.
Včera, cca. 14.15 hod.-
- vodička na L3 #33 smer Zámostie
- autobu #83 na L1, vzadu mal prosím pekne plastový označník, po kalendáre ani stopy ?
- niektoré vozidlo B952 prejazd so zapnutým transparentom L28, dosť zmätočné
Dnes vodič "Čert" ? na L5 okolo 12:30 smer Zámostie, jeho číslo je 5302.
mimochodom, nemas vo svojich zaznamoch aj nejake udaje o trencianskych vozoch radu B 731? Mam urcite fragmenty informacii, predsa len vacsina tychto vozov isla do srotu este pred rokom 2000 ale pokial by si mi vedel pomoct aj v tejto otazke budem neskonale vdacny ?
Suhlasim, ze doslo len k odstraneniu CVR. Od roku 2002 do samotneho vyradenia v juni 2006 som nezaregistroval pod ECV TN-697AM ziaden iny voz, len ten o ktorom sa bavime.
A pokial ide o obdobie medzi vyradenim povodneho busu a naslednym presunom ECV na TN-847AM, na 99% som si isty, ze ani tam nefiguruje dalsi bus.
Teoreticky je to takto mozne, este sa pokusim nieco o tom pozriet doma cez vikend.
Neviem vylucit moznost, ze este pred jeho nahradou 847AM, mohol byt pod tym istym ECV (resp. SPZ) vymeneny iny bus, ale neviem o tom. Pravdepodobnejsie je iba "zrusenie" CVR a obnovenie klasickeho cerveno-bieleho nateru.
☺ ☺ ☺
Mne raz šofér nezastavil na zastávke predposlednej. Len som sa začudovalo a že vystúpim na konečnej. Nezastavil mi ani tam (Zlatovská VOD EKO) a išiel so mnou ďalej smer diaľnica... to sa tiež stáva ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.