Však to tam všetko v tom texte je - jasné, že to bolo len "propagandistické", reálna potreba CarGoTram neexistovala, len komplikovala logistické procesy.
Ona neexistovala nikdy ale po skončení produkcie Phaetonu to už bolo tak či tak neudržateľné. Zálohované to bolo vždy - kamiónom až do fabriky, bez prekládky z vlaku alebo kamiónu na električku.
Prekvapilo ma, že pri súčasnom JIT trende už jazdila bez zálohy, to sa im nezdalo rizikové? Či ten dátum ukončenia bol čisto propagačný a nesúvisel s vnútornými proceami natoľko, ako deklarovali?
Som zvedavý, či tento rok bude anketa o najkrajšie vianočné vozidlo MHD... Praha to totiž vzala tento rok vo veľkom - hneď štyrmi - 3 električky a 1 autobus - a práve ich vypustila do ulíc: https://www.mall.tv/vlaky-a-tramvaje/vanocni-jizda-prahou
No, ak niekde potrebujem byť skutočne presne, nie +- 2 hodiny, radšej siahnem po autobuse.. na vlaku je to viacmenej lotéria, lebo sa tu tvárime, že aj polhodinové meškanie v regionálnej doprave je absolútne v poriadku.
S499.1023
Ona neexistovala nikdy ale po skončení produkcie Phaetonu to už bolo tak či tak neudržateľné. Zálohované to bolo vždy - kamiónom až do fabriky, bez prekládky z vlaku alebo kamiónu na električku.