Na Facebooku VaT RTVS sa objavilo info, že v sobotu o 11:50 bude v najnovšom dieli reportáž o modulových autobusoch, kde s vývojom pomáhala STU a ktoré sa skladajú na Slovensku. Z obrázkov to vidím na reportáž o Module.
Však to tam všetko v tom texte je - jasné, že to bolo len "propagandistické", reálna potreba CarGoTram neexistovala, len komplikovala logistické procesy.
Ona neexistovala nikdy ale po skončení produkcie Phaetonu to už bolo tak či tak neudržateľné. Zálohované to bolo vždy - kamiónom až do fabriky, bez prekládky z vlaku alebo kamiónu na električku.
Prekvapilo ma, že pri súčasnom JIT trende už jazdila bez zálohy, to sa im nezdalo rizikové? Či ten dátum ukončenia bol čisto propagačný a nesúvisel s vnútornými proceami natoľko, ako deklarovali?
Som zvedavý, či tento rok bude anketa o najkrajšie vianočné vozidlo MHD... Praha to totiž vzala tento rok vo veľkom - hneď štyrmi - 3 električky a 1 autobus - a práve ich vypustila do ulíc: https://www.mall.tv/vlaky-a-tramvaje/vanocni-jizda-prahou
No, ak niekde potrebujem byť skutočne presne, nie +- 2 hodiny, radšej siahnem po autobuse.. na vlaku je to viacmenej lotéria, lebo sa tu tvárime, že aj polhodinové meškanie v regionálnej doprave je absolútne v poriadku.
Vo všeobecnosti by som s vami asi súhlasil, tu ale môže značne miešať kartami rozdiel v obsadenosti...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Ona neexistovala nikdy ale po skončení produkcie Phaetonu to už bolo tak či tak neudržateľné. Zálohované to bolo vždy - kamiónom až do fabriky, bez prekládky z vlaku alebo kamiónu na električku.