Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #5013:
Konkrétne na trase Nitra - Bratislava je to už 87% pôvodnej ceny. Cenová vojna dopravcov zároveň priniesla cestujúcim výrazné zníženie počtu spojov na tejto trase.
Reakcia na: Vladimír #5011:
Čím dosiahol oproti cenám pred nástupom RJ akú úroveň?

K IC ZSSK: Pokiaľ mám správy, tak sú využité. Prečo by teda nezdražovali? Je to komerčný produkt.
Reakcia na: zakaznik #5009:
Ako to že ZSSK IC sú strašne drahé na to že okrem rýchlejšie cesty na východ, nič prelomové, komfortné neponúkajú. Súpravy zložené z tých istých vagónov ako R atď. Tá cena je prehnaná podľa mňa už aj bez zdraženia, ale zase ako Vladímir spomenul, tak v posledných mesiacoch neboli ZSSK IC jediné čo zdražilo. RJ napríklad mám pocit že aj autobusy NR-BA za posledný rok zdražil a redukoval spoje na polovicu oproti minulosti. Tak isto mám pocit že nové lístky ČD (Flexi, neprenosná,...) v niektorých úsekoch priniesli zdraženie oproti v minulosti používaných "akčným jízdenkam"
Reakcia na: zakaznik #5009:
Päťpercentný nárast? To je všetko? Regiojet na niektorých úsekoch od zavedenia podražil už o 100%...
Lebo 250%ná cena oproti IC Regiojetu medzi niektorými destináciami je stále málo...

https://finweb.hnonline.sk/ekonomika/1904405-stat-potichu-zdrazoval-ic-vlaky
Fun fact:
Železničná doprava na Slovensku ide do kolien. Hlavní podozriví: Lesná zver
http://www.rtvs.sk/televizia/archiv/13982/180062#1663 - od cca. 27:45
Reakcia na: Dispecer #5004:
Zatiaľ čo autobusy Solaris od CAF-u? Dúfam, že sa to nedozvie Reparil, museli by mu zvýšiť dávky lieku.
V ČR na trh verejnej osobnej dopravy (znova) vstúpil ďalší z "dopravných obrov" Transdev. A už má i za sebou prvé výhry v súťažiach o poskytovanie verejnej osobnej dopravy a tiež aj prvé autobusy:
https://zdopravy.cz/transdev-objednal-pro-moravu-122-autobusu-u-vyrobce-sor-prvni-uz-dostal-17264/
Reakcia na: Viko #4996:
Niečo také som zachytil aj ja, ale pár rokov dozadu, a to bol ešte tuším Kubáček ktorý to spomínal...

Vtipné že si dali hneď cieľ 2020, keď Rakúšania majú 2025 a Nemci tuším 2030. Slovenská klasika, radšej mali byť realisticky dať si za cieľ rok 2050...
Reakcia na: Error 0x007 #4995:
Viem, že sa jednu dobu dosť hovorilo o cieľovom GVD 2020. Či odvtedy vyšlo niečo novšie, som nezachytil.
Trošku mimo, ale mňa by zaujímalo:
Vie niekto, či Ministerstvo dopravy/ŽSR alebo hocikto kompetentný má podobný strategický plán pre železničnú dopravu na Slovensku?
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Knotensystem_Schweiz_mit_Bahn2000_2.Etappe_2030.png
https://infrastruktur.oebb.at/de/unternehmen/fuer-oesterreich/zukunft-bahn-zielnetz/Zielnetz_2025%2B_Downloads_?datei=Zielnetz+2025+Ergebnisbericht.pdf (strana 43)
https://presse.oebb.at/file_source/corporate/presse-site/Downloads/Publikationen/RegioConnect/OEBB_regioconnect_1_2014.pdf (strana 6/7)

Alebo sa na Slovensku len bezhlavo postupuje spôsobom "všade chceme 160ku" bez nejakých predstáv cestovných časov a prestupových relácii...?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.