Konkrétne na trase Nitra - Bratislava je to už 87% pôvodnej ceny. Cenová vojna dopravcov zároveň priniesla cestujúcim výrazné zníženie počtu spojov na tejto trase.
Ako to že ZSSK IC sú strašne drahé na to že okrem rýchlejšie cesty na východ, nič prelomové, komfortné neponúkajú. Súpravy zložené z tých istých vagónov ako R atď. Tá cena je prehnaná podľa mňa už aj bez zdraženia, ale zase ako Vladímir spomenul, tak v posledných mesiacoch neboli ZSSK IC jediné čo zdražilo. RJ napríklad mám pocit že aj autobusy NR-BA za posledný rok zdražil a redukoval spoje na polovicu oproti minulosti. Tak isto mám pocit že nové lístky ČD (Flexi, neprenosná,...) v niektorých úsekoch priniesli zdraženie oproti v minulosti používaných "akčným jízdenkam"
Niečo také som zachytil aj ja, ale pár rokov dozadu, a to bol ešte tuším Kubáček ktorý to spomínal...
Vtipné že si dali hneď cieľ 2020, keď Rakúšania majú 2025 a Nemci tuším 2030. Slovenská klasika, radšej mali byť realisticky dať si za cieľ rok 2050...
Alebo sa na Slovensku len bezhlavo postupuje spôsobom "všade chceme 160ku" bez nejakých predstáv cestovných časov a prestupových relácii...?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Error 0x007
Vie niekto, či Ministerstvo dopravy/ŽSR alebo hocikto kompetentný má podobný strategický plán pre železničnú dopravu na Slovensku?
https://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Knotensystem_Schweiz_mit_Bahn2000_2.Etappe_2030.png
https://infrastruktur.oebb.at/de/unternehmen/fuer-oesterreich/zukunft-bahn-zielnetz/Zielnetz_2025%2B_Downloads_?datei=Zielnetz+2025+Ergebnisbericht.pdf (strana 43)
https://presse.oebb.at/file_source/corporate/presse-site/Downloads/Publikationen/RegioConnect/OEBB_regioconnect_1_2014.pdf (strana 6/7)
Alebo sa na Slovensku len bezhlavo postupuje spôsobom "všade chceme 160ku" bez nejakých predstáv cestovných časov a prestupových relácii...?