Jednostopa trat Placice-Kukleny sa v suvislosti s vystavbou nejakeho hypersajrajtu (myslim Hypernovy) v Kuklenach zrekonstruovala na dvojstopu. Nova otocka Kukleny sa nachadza priamo pri areali Hypernovy, teda dalej, ako povodna otocka.
Jednostopa trat sa stavala preto, ze v 50. rokoch, ked bola postavena, bola jednostopa trat vyrazne lacnejsia ako dvojstopa (na pocudovanie, plati to dodnes, na vystavbu jednostopej trate potrebujete len asi 60% financii potrebnych na vystavbu klasickej dvojstopej) a od cias vzniku az dodnes sa na tomto useku asi nikdy nejazdilo castejsie, ako 1x za hodinu.
Takze posledna ceskoslovenska jednostopa trolejbusova trat v Hradci Kralove zanikla. Dalsie uz nie su, aspon pokial viem. Skoncila dalsia kuriozita, takze HK zostala uz len jedna - usek trolejbusovej trate Novy Hradec Kralove - Kluky, ktory nie je zatrolejovany vobec
Jednostopa trat sa stavala preto, ze v 50. rokoch, ked bola postavena, bola jednostopa trat vyrazne lacnejsia ako dvojstopa (na pocudovanie, plati to dodnes, na vystavbu jednostopej trate potrebujete len asi 60% financii potrebnych na vystavbu klasickej dvojstopej) a od cias vzniku az dodnes sa na tomto useku asi nikdy nejazdilo castejsie, ako 1x za hodinu.
Takze posledna ceskoslovenska jednostopa trolejbusova trat v Hradci Kralove zanikla. Dalsie uz nie su, aspon pokial viem. Skoncila dalsia kuriozita, takze HK zostala uz len jedna - usek trolejbusovej trate Novy Hradec Kralove - Kluky, ktory nie je zatrolejovany vobec

Sarko
Keď porovnáte schému električkovej siete (stav k 05/2003) z predošlého príspevku s mapou (stav k 04/2002), na ktorú je link v príspevku #39, zistíte, že sa "vyparil" nemalý počet električkových tratí. Vyzerá to na postupné redukovanie siete, možno z nedostatku financií.
Aj napriek tomu som, ak som dobre počítal, narátal 15 VOZOVNÍ 8-o, z čoho 4 sú objekty tzv. traťových služieb, jeden "tramvajno-mechaničeskij zavod TM3" a jeden "Avarijno-vosstanoviteľnaja služba" (havarijno-renovovacia služba).