A to neviem, ako na ostatnych, ale na (niektorych) pokladniach v Bratislave este visi cedula "Pri tejto pokladni nie je z technickych pricin mozna platba kartou, pri ktorej treba zadavat PIN kod." Netusim, ake su technicke priciny, ale cosi mi hovori, ze problem bude spocivat v nemoznosti prestrcit klavesnicu POS terminalu cez okienko... ?
dnes bol na STV2 regionalny dennik o zelezniciach...viete kolko maju zeleznice platobnych terminalov na platbu kartou pri pokladniach? "az" 32..........
Hej, ja som to zle pochopil s tymi miestenkovymi vlakmi. Kazdopadne vdaka za informacie. Dovol este jednu otazku: Predaju mi ten listok aj vo Viedni? ZSSK mi ho nepreda a hoci pojdem nabuduci tyzden do Brna, ak by sa to dalo kupit aj vo Viedni, siel by som sa prvykrat odviezt uz tento vikend... Este raz dik!
v Rakusku nie su povinne miestenkove vlaky, uz som to tu myslim pisal. Nemas zle cestovne poriadky , ja som teraz prebehol moj rak. Kursbuch nikde som nenasiel povinne miestenkovy vlak.
Ta karta plati aj ked mas 19, cize do 20.narodenin (bez zaruky), ja ked som mal 19 som sa prvy krat o tejto karte dozvedel, ale nekupil som si ju, lebo som myslel, ze je len do 19.narodenin, no potom som nadaval ako besny. ?
Ty este nemas 20? Uprimne vsetkym zavidim co su pod 20. ? ? ?
Hmm... privatizácia dielní. Je pravda, že DPMP sa nikdy do podnikateľských aktivít nehrnul. Dielne sa sprivatizovali v rámci racionalizácie a ekonomickej stabilizácie podniku. Ja nie som ekonóm, nikdy som ním nechcel byť, do ekonómie sa nerozumiem a snažim sa do nej nekecať. Oficiálne stanovisko DPMP je také, že privatizáciou autobusových dielní náramne ušetril, pretože v dnešnej dobe je vraj najnákladnejšia položka samotný zamestnanec. Pôvodne to bolo schválené v lete 2003 ako experiment na jeden rok, či sa to oplatí alebo nie. Zrejme sú s tým spokojný, lebo dotyčná firma tohto roku už prevzala pod svoje krídla aj trolejbusové dielne. Ale ešte raz - do toho ja fakt nevidím, z čísiel som mal vždy hrôzu (pokiaľ to neboli čísla liniek alebo cestovné poriadky )
Tak ako môže mať logo, keď "vieš".. To, čo je na transparentoch autobusov je iba piktogram, aby si vedel, že tam ide S-bahn. Ja si pod slovom "logo" predstavujem symbol nejakej spoločnosti.
S-bahn nemá logo, nie je to žiadna firma, to je iba všeobecný názov z nemeckého Schnell Bahn ako rýchlodráha alebo niečo také. Proste S-bahn ide po železnici.
Všetky tri fotky su z Badenky, teda prevadzkuje ich firma Wiener Lokalbahnen (WLB) a premávajú do Badenu. Iba to prvé sú staré vozy, to ostatné nové. S-bahn prevádzkuje OBB, a to sú proste normálne železničné vlaky. Aj na WLB aj S-bahn môžeš cestovať na lístok MHD po území Viedne.
No aj to som zvazoval, ale co som si pozrel na wlb.at, tak prevadzkuju len jednu linku - Badenku - to tam maju na nej tolko vozov? A inak, pod vplyvom som bol vcera Ale som zle vyspaty lebo ma jeden blbec zobudil rano o 11:57 ked mi volal. A ja som sa bol vozit nocacikmi ?
Skor by som povedal, ze sa to podoba na vozne od Bombardier premavajuce na U6. Logo to sice ma, ale nie logo OBB (ako viedenske S-bahny), ale Wiener Lokalbahnen (http://www.wlb.at).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Vladimír
Opravím sa skôr ako ma nejaký dobrák zdrbe za gramatiku.