Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Z dôvodu nevyhovujúceho celkového technického stavu železničného zvršku medzistaničného úseku Plavevký Mikuláš - Plavecké Podhradie, vrátane dopravne Plavecký Mikuláš je zastavená železničná prevádzka dňom 15.5.2013.
Reakcia na: 2TheMHDmarek #4251:
Aha, ja som videl z tej akcie len nejaké nekvalitné foto, kde to až také zrejmé nebolo a správu som nepozeral... Nuž, o skoro 2 metre dlhší autobus a ešte viac ako 100 chýbalo? Slabé, slabé,... ?
Reakcia na: Dispecer #4250:
Kde by sa toľkí narvali do 12m autobusu? ? Pozri si video v odkaze, a je tam dobre vidieť, že sa rvali do kĺbovej B741...
Reakcia na: tbus #4249:
A nervali sa títo pražáci do nejakej (do) 12 m Karosy?
Reakcia na: 2TheMHDmarek #4248:
tak oproti 359 ludom v bratislavskom ikaruse je to smiesne cislo ?
Reakcia na: Peon #4246:
Boli.
Otázka pre železničných pamätníkov: Boli niekedy vo vlakoch z Bratislavy cez Levice, Zvolen a ďalej cez Banskú Bystricu (alebo južne Rožňava) radené aj jedálenské vozne? Na trasu Bratislava - Banská Bystrica by sa to neoplatilo?
Reakcia na: irizar #4243:
Naozaj tu uz nemozes bic okomentovat bez toho, ze by ta potom niekto zjazdil za tvoj nazor.
Reakcia na: irizar #4243:
Žiaľ, niektorých to už nebaví...
Reakcia na: TheMHDmarek #4242:
Vždy ma strašne pobaví, keď niekto cíti potrebu napísať k niečomu komentár "bez komentára" ?
Reakcia na: Emhadeckar #4241:
Bez komentára...
Ahojte,
prosím vás, všetci, ktorí čítate túto správu, navštevujete tento portál a zaujímate sa o autobusovú dopravu, pokúste sa pohľadať ľubovoľné staré cestovné poriadky MHD v Piešťanoch spred roku 2000 (z roku 1997 mám) a zaslať mi na ne odkaz, alebo ako prílohy v e-maily na adresu: lukisho21@azet.sk. Veľmi mi tým pomôžete. Určite niečo máte vo svojich PC, alebo poznáte stránky, kde sú. Ďakujem vám všetkým za vašu pomoc. Ďakujem.
PS: viem, že do tejto sekcie to asi nepatrí, alebo možno nikto nemá vedomosť o MHD v Piešťanoch, ale za pokus a opýtanie sa to stojí. Ďakujem.
Reakcia na: albert.BKV.zrt #4237:
3) A skutočný Slovan (kmeňová súrpava EC 276) v piatok nebol vypravený, teda zostal v Budapešti?
Reakcia na: albert.BKV.zrt #4237:
Este si dovolim pridat odkaz na "PIVO Express" priamo na organizatora: http://www.mavnosztalgia.hu/en/menu/241/esemeny/572
Reakcia na: Peon #4236:
Tak si to zhrnme:
1.) Po Strele isla ako prva z EC-ciek skutocne Varsovia, avsak, islo o obrat EC 275 v Sturove.

2.) Niektore EC vychadzali z PPS Breclav ako nahradne supravy v rezii CD (preto kmen vl.174 ukoncili v Breclave)

3.) Kmenova suprava Varsovie isla do PHY ako EC 276( aj s voznom PKP-InterCity 1.tr. Amnouz)

4.) Uplne prvy vlak bol od MAV (PPS Sturovo) "sonderzug", tzv. pivny express spolocnosti MAV Nosztalgia, s voznami schlieren a aj ex-bratislavskym salonom istropolitan...viac tu:http://www.railtrains.sk/modules/xcgal/displayimage.php?pid=9928&album=lastcatup&cat=0&pcat=2&pos=22&pcat=2
po tomto vl. ako uz bolo spomenute nasledoval EC 174 Jeszensky Janos, na skratenej relacii BP.-Breclav
Vrátim sa ešte k situácii v železničnej doprave v okolí Bratislavy smer Brno v piatok 15. 3. 2013:

1; Ak nerátam nejaký ten osobák s prestupmi, tak od Slovenskej strely (skoro ráno) nešlo z Bratislavy smer Břeclav nič? Krátko pred 13 h odišla z Bratislavy ako prvá Varsovia. Na moje prekvapenie necestovalo až tak veľa ľudí. Neviem či v Břeclavi bola celá odstavená alebo len jedálenský voz odpojili.

Práve vtedy prišlo nejaké EC z Viedne smer Praha, tak ľudia si mohli v Břeclavi ihneď prestúpiť. Akurát, že staničný rozhlas ľudí naháňal nech urýchlene prestupujú (bolo treba ísť podchodom), tak si išli takmer nohy dolámať, ale reálne tam ten vlak na prestupujúcich čakal dostatočne dlho. 😕

2; Ale ako je možné, že Jan Jesenius prišiel až (asi 30 minút) po Varsovii? To kde Varsovia predbehla Jeseniusa a prečo? 😮 Ten bol v Břeclavi ukončený.

3; Zaujalo ma, že ČD Jan Jesenius nahradila doobeda s menším meškaním náhradnou súpravou - z Břeclavi asi až do Berlína. Informovali o tom aj na svojom webe (tým pádom aj na jeho mobilnej verzii).

Dokonca nahradili aj EC Slovan, ktorý ako náhradná súprava išiel z Břeclavi pravdpodobne presne (ja som z Břeclvavi išiel s R5 do Brna). A ak som dobre videl na nástupišti, pripravený náhradný Slovan mal zaradený aj jedálenský voz JLV! Neviem či ten, ktorý odpojili z Varsovie.

Čiže ľudia z riadneho (z 325 minút meškajúceho) EC Jan Jesenius mimoriadne ukončeného v Břeclavi si mohli po asi necelej hodine čakania v Břeclavi prestúpiť na náhradnú súpravu EC Slovan smer Praha.

4; Ako (kým) sú financované tieto náhradné súpravy? Mimochodom na stanici Břeclav pribudol asi pred troma týždňami nový bufet s miestami na sedenie a hneď vedľa aj reštaurácia. Oboje otvorené 7 dní v týždni od rána do večera.
Reakcia na: Peon #4232:
Myslím tým časy, keď se v Břeclavi nedelila a nespájala, bol to proste samostatný vlak EC Slovenská Strela, stravovacie služby WGS, vozeň ARpeer, obsluha Kuchárik, všetko super. Jazdil som s ňou vtedy takmer každý týždeň.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.