Z dôvodu nevyhovujúceho celkového technického stavu železničného zvršku medzistaničného úseku Plavevký Mikuláš - Plavecké Podhradie, vrátane dopravne Plavecký Mikuláš je zastavená železničná prevádzka dňom 15.5.2013.
Aha, ja som videl z tej akcie len nejaké nekvalitné foto, kde to až také zrejmé nebolo a správu som nepozeral... Nuž, o skoro 2 metre dlhší autobus a ešte viac ako 100 chýbalo? Slabé, slabé,... ?
Otázka pre železničných pamätníkov: Boli niekedy vo vlakoch z Bratislavy cez Levice, Zvolen a ďalej cez Banskú Bystricu (alebo južne Rožňava) radené aj jedálenské vozne? Na trasu Bratislava - Banská Bystrica by sa to neoplatilo?
Ahojte,
prosím vás, všetci, ktorí čítate túto správu, navštevujete tento portál a zaujímate sa o autobusovú dopravu, pokúste sa pohľadať ľubovoľné staré cestovné poriadky MHD v Piešťanoch spred roku 2000 (z roku 1997 mám) a zaslať mi na ne odkaz, alebo ako prílohy v e-maily na adresu: lukisho21@azet.sk. Veľmi mi tým pomôžete. Určite niečo máte vo svojich PC, alebo poznáte stránky, kde sú. Ďakujem vám všetkým za vašu pomoc. Ďakujem.
PS: viem, že do tejto sekcie to asi nepatrí, alebo možno nikto nemá vedomosť o MHD v Piešťanoch, ale za pokus a opýtanie sa to stojí. Ďakujem.
Vrátim sa ešte k situácii v železničnej doprave v okolí Bratislavy smer Brno v piatok 15. 3. 2013:
1; Ak nerátam nejaký ten osobák s prestupmi, tak od Slovenskej strely (skoro ráno) nešlo z Bratislavy smer Břeclav nič? Krátko pred 13 h odišla z Bratislavy ako prvá Varsovia. Na moje prekvapenie necestovalo až tak veľa ľudí. Neviem či v Břeclavi bola celá odstavená alebo len jedálenský voz odpojili.
Práve vtedy prišlo nejaké EC z Viedne smer Praha, tak ľudia si mohli v Břeclavi ihneď prestúpiť. Akurát, že staničný rozhlas ľudí naháňal nech urýchlene prestupujú (bolo treba ísť podchodom), tak si išli takmer nohy dolámať, ale reálne tam ten vlak na prestupujúcich čakal dostatočne dlho.
2; Ale ako je možné, že Jan Jesenius prišiel až (asi 30 minút) po Varsovii? To kde Varsovia predbehla Jeseniusa a prečo? Ten bol v Břeclavi ukončený.
3; Zaujalo ma, že ČD Jan Jesenius nahradila doobeda s menším meškaním náhradnou súpravou - z Břeclavi asi až do Berlína. Informovali o tom aj na svojom webe (tým pádom aj na jeho mobilnej verzii).
Dokonca nahradili aj EC Slovan, ktorý ako náhradná súprava išiel z Břeclavi pravdpodobne presne (ja som z Břeclvavi išiel s R5 do Brna). A ak som dobre videl na nástupišti, pripravený náhradný Slovan mal zaradený aj jedálenský voz JLV! Neviem či ten, ktorý odpojili z Varsovie.
Čiže ľudia z riadneho (z 325 minút meškajúceho) EC Jan Jesenius mimoriadne ukončeného v Břeclavi si mohli po asi necelej hodine čakania v Břeclavi prestúpiť na náhradnú súpravu EC Slovan smer Praha.
4; Ako (kým) sú financované tieto náhradné súpravy? Mimochodom na stanici Břeclav pribudol asi pred troma týždňami nový bufet s miestami na sedenie a hneď vedľa aj reštaurácia. Oboje otvorené 7 dní v týždni od rána do večera.
Myslím tým časy, keď se v Břeclavi nedelila a nespájala, bol to proste samostatný vlak EC Slovenská Strela, stravovacie služby WGS, vozeň ARpeer, obsluha Kuchárik, všetko super. Jazdil som s ňou vtedy takmer každý týždeň.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.