Ano. Prvý krát som sa viezol v KT-čku
.
.
.
Ale cez leto to dobehnem.

.Prvý krát v živote som sa aj viezol v Tatre KT8 ev.c. 9028. A nakoniec som sa viezol v metre najnovšou súpravou M1.
Sarko
Salut Seb,
si tu voudrais, je peux t'envoyer quelques tickets de Slovaquie. J'ai des tickets de la capitale et des villes régional.
Nous te souhaitons aussi bonne année et pour féliciter 2004!