Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ufo #1972:
Zjavne som si ten plánik študoval málo pozorne. 🙂 Vďaka za usmernenie. Super, takže, ak tomu správne rozumiem, stačí mi si k lístku Bratislava - Wien dokúpiť lístok, povedzme, Wien Floridsdorf - Korneuburg, ktorý by mal stáť len 1,50 euro? Ešte dve doplnkové otázky: Mám sprievodcovi otrčiť oba lístky naraz alebo najprv jeden, a potom, keď príde opäť, už ten druhý? V prípade, že by som predsalen cestoval na "nešpecifický" jednorazový lístok (časová núdza alebo čokoľvek), mám si ho oraziť až na Traisengasse či Floridsdorfe alebo už na Südbf?

Vďaka, vedel som, že mi pomôžeš. 🙂
Reakcia na: galiyosha #1970:
Platí, že musíš mať cvaknutých toľko lístkov, cez koľko zón pôjdeš. Ale aby to bolo sprievodcovi v tomto prípade jasné, kúpil by som si v automate lístok aj so zadaním staníc odkiaľ - kam. Inak zóna 220 ide už z Viedne zo zástavky Traisengasse (To je medzi Wien Nord a Wien Floridsdorf) - predpokladám, že máš tu mapku zón VOR. Takže už zo zóny 100 cestuješ do Korneuburgu za 1,5 Euro.
Reakcia na: galiyosha #1970:
Pardon, rakúskych taríf...
Otázka pre znalcov rakúskych tarifov: Potrebujem sa dostať vlakom do Korneuburgu, ktorý leží na hranici VOR zón 220 a 330. Za normálnych okolností by som teda na cestu Wien Südbf - Korneuburg potreboval dva jednopásmové lístky po 1,50 euro.

Ak sa však nemýlim, spiatočný cestovný lístok Bratislava - Wien platí na celý železničný uzol Wien. Nestačil by mi teda na cestu do Korneuburgu jeden lístok po 1,50 euro, keďže vrámci Kernzone Wien by som cestoval na lístok BA - Wien? Ak áno, kedy by som si ho mal označiť? Hneď po nástupe do vlaku alebo až v prvej stanici mimo zóny 100?

Vopred vďaka za odpoveď.
"La SNCF fête les 25 ans de TGV"
Národná železničná spoločnosť Francúzska (SNCF) oslavuje 25 rokov TGV (Train à Grande Vitesse) :: 27.02.2006
http://www.sncf.com/actu/actuTgv25ans.htm

Plus nejaké zaujímavé čísla z parížskej MHD (RATP):
Key figures :

the Ile-de-France context
11 million Ile-de-France dwellers
60 million visitors per year.

total traffic
3.2 billion journeys per year
and 22.6 billion journeys-km.

the network
211 km of metro, 14 lines, 380 stations,
580 km RER, jointly run by RATP and SNCF-IDF,
5 lines, 58 RATP, 165 SNCF-IDF stations,
7 jointly run stations (RATP and SNCF-IDF),
1.286 km SNCF-IDF lines, 5.000 trains,
208 stations not including RER,
18.417 km bus routes, 1,254 lines,
7,400 buses.

http://www.stif-idf.fr/english/index.htm
Reakcia na: Isidor #1966:
hej, a pre Porschetru 20 🙂
Reakcia na: SZKV #1927:
Po letošní vyměně kolejnic je od úterý v oblouku mezi Nádražím Modřany a Čechovou čtvrtí rychlost omezena už "jen" na 40 km/h ?
student agency od 13.3. uz aj Praha-Bratislava
Zasadanie Mestskeho zastupiteľstva v BB 28. 2. 2006,
sprava o prevadzkovani verejnej dopravy a buducnosti trolejbusov na uzemi mesta BB:

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1764
Som veľmi sklamaný z historických Routemasterov premávajúcich na vložených poradiach a skrátených trasách na linkách č. 9 a 15. Na prvý pohľad sú krásne opravené a blýskajú sa sťaby repliky, ale keď som sa predvčerom povozil na linke č. 15 od katedrály sv. Pavla na Trafalgar square, tak som zdesene pozeral na vymenené novodobé vyklápacie okná v čiernych rámoch (pôvodné boli z hliníka a sťahovacie s kľukou, sú fuč...), žiarivkové osvetlenie, protisklzovú podlahu sivej farby (drevené rošty sú fuč...), priemyselné kamery (hľadáčiky a zrkadielka sú fuč...) a viac som si už všimnúť nestihol. Jazda vo mne vôbec nezanechala ten patinový dojem, ako tomu bolo do 9.12.2005, keď pôvôdné Routemastre dojazdili v bežnej prevádzke.
Reakcia na: Andy #1958:
Pod pojmom "slovenske zeleznice" si nepredstavuj Holding Slovenske zeleznice, d. o. o., Kolodvorska 11, 1506 Ljubljana, ale iba obycajne slovenske zeleznice, cize ZSSK 🙂 Az budem chciet pisat o SZ, napisem "slovinske zeleznice".
Reakcia na: Papyr #1957:
Slovenske železnice sú v Slovinsku, tu je Zločinecká Spoločnosť Slovensko.. 😃
Slovenske zeleznice zavadzaju novu jednotnu farebnu schemu pre vsetky kolajove vozidla:

http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1130
Reakcia na: TeBeCe #1955:
Podle čeho se ten "downgrade" pozná?
Reakcia na: LUK #1954:
zeby downgrade B 732.1652 na B 732.0x?
http://vl-company.ic.cz/mhdpd/mhdpd06.html

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.