Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
(dokoncenie Si-ckovej vety: ...z 1000mm rozhodu.) 😉 😉 😉
jozef: verim ze ludi stojacich na tej zastavke musi slak triafat z toho ze im spoj nezastavi, ale osbne by som tu zastavku zrusil, kedze par metrov odtial za rohom je druha.
Turbo: pomaly mam chut zohnat neaky tazky tupy predmet a hodit ho po tebe. Mam na rozchod svoj nazor a je malo pravdepodobne ze ma presvedcis... Ty mas svoj nazor a mozem mat f pazi... vo vseobecnosti ta ale naklady na 1000ku vydu vyssie (a to aj na vozoch a nepresvedcis ma ze nie) a oddeleny system od okolia nema buducnost. Ale dost bolo srandy, pokial viem tak s tymto sa tu malo uz skoncit, nabuduce po tebe smarim uz kus kolajnice...
Starko je v Moldave nad bodvou ->na vychode
COLOR: Oooo, pardon, nie v piatok rano, ale vo stvrtok vecer...
Z: To bude nejaka Karosacka seria...

Ad. plynaky: Nakoniec sa mozno klbove draciky zbavia detskych chyb a budu to rovnako dobre busy ako c. 1301, 1306, 1307, atd. ktore boli tiez rekonstruovane v Zlineri (akurat jazdia na naftu). Aspon po dnesku som celkom optimisticky 🙂

COLOR: Sak len nech zburaju meniaren, pojdeme im osobne nahadzat tehly z nej do Primacialneho palaca 🙂 Ved este uvidia, co dokazu obcianski aktivisti...

Vyluka do Race bude asi ako vlani (mrkni sa do historie noviniek). A samozrejme, tak ako aj vlani, DPB zverejni presne udaje v piatok rano...

COLOR: A vlastne, nezmylil si si nahodou toto forum s dispecerom? 🙂
#9762> To, čo jazdí z juhu Švajčiarska do Talianska, je Bernina Express a chodí z Churu cez St.Moritz, Pontresinu a Poschiavo (pozri www.rhb.ch). Švajčiari majú celkom slušnú sieť tisícok - môžeš ísť "úzkou" z Zermattu cez Brig a tunel Furka do Churu, Davosu či St.Moritzu a s prestupom ďalej na Scuol či Tirano.
Jo, na KPcke v Krasnanoch stoja 7077 a 7931+32, pred halou KP zas 7103 alebo 05 a 7905+06. Cize obe Kartaga nejazdia, resp. vcera nejazdili. No a este nas prekvapilo aj to, ze funguje umyvacia linka, ja som dokonca prvy krat v zivote videl upratovacov v akcii. Vysavali a cistili 7911+12.
Nechcem sem hadzat politiku, ja sam este volit ani nemozem ale SDKU mi pripada ako najmensie zlo. Ale som rad, ze nie si taktieznarodovec 😉
Inak tie infos o vyluke v Raci Pi-Ne uz vydala SITA tak preto sa pytam.
No a este jeden dodatok: vozy: PePa vcera 7829, predvcerom 7921+22 (nie som si isty); Beus vcera 7845+46 a predvcerom 7923+24 (ARDO).
No a este podakujem jednej vodicke na 7079 (tusim) ze tak krasne kotlovala dnes doobeda medzi zastavkami Ursinyho a Rackom, co nam zlepsilo cas na orientaku 🙂 🙂 🙂
PS Co trabusti trabustia pri Florianovi a naco vymienaju vyhybku na Vazke? Ved bola dobra!! Ta co tam je teraz je podla zvukov horsia nez ta predtym.
Z: Zliner je v Zline a starko niekde inde, neviem. Ale to iste to asi urcite nebude.
Turbo: Fakt? 😃 No za tu cenu mohli mat reklamu lepsiu. A narazniky ostali bledomodre po reklame Ericsson. Vyzera to chujne.
Nema niekto info o vyluke pocas racianskych hodov (65 a pod.)?
7785+86 rozpojili a 7785 vcera aj dnes jazdi na 8
7301 este furt na 2
PePa vcera na 2, predvcerom na 5; Beus vcera na 5, predvcerom na 7
Nemozem si odpustit comment k 7112: Strasne sa mi paaaaaaaaaaci!!!!!! Bol som prvy civil (spolu s Matom) co sa nou viezol. Teda pokial nejaky iMHDak tam nebol pred nami. Ing. Polak a Parsaci ju uz dokoncuju. Aj zvukove hlasenie asi bude. #9767: Nechapem, pozriem sa co vlastne chces vediet
Zolo: Cauko. Pocul som od d3ka ze nie vsetkemu co povie Igor treba verit, vraj si mu to poslal, co je an tom pravdy? 🙂 A ozaj, ak mame zle info o CNG, tak napis dobre 😉
Pozdravujem Frenkyho 😉
Ja SDKU nebudem volit. 😉 Ale ani SNS, alebo PSNS...
Color:
Vsak modra je dobra, nie??? 😃 Videl som to tiez. Nastastie iba vecer a z dialky. Udajne to ale vyzera skaredo, miesto farby cely voz oblepili modrymi nalepkami (bude sranda davat to dole 🙂 )
Jooooj, prave som z okna prvy krat zhliadol 7927+28 s modrou... Riadne sucha reklama...
Velmo (no, zas az tak ne ale dajme tomu ze velmo 🙂 ) sa mi lubi clanok v dnesnych Bratislavskych novinach o elektrarni na Martanovicovej (pardon, Pribinovej). Bohuzial, na webe je este stale stare vydanie, nemozem hodit link. Ale v podstate som sa pekne pobavil na tom, ze Miso Milata im tam poslal list a nejaky Kocan z magorsratnej spravy majetku tam pisal o tom, ze tam bol, ze tam uz ziadne vybavenie elektrarne nie je a ze by to mali zburat... Este ze to zachranil tym, ze povedal ak budu pamiatkari proti, tak prosim. Mne to vyznelo tak, ze okolo toho domceka vyrastu mrakodrapy 😉 Treba dufat ze pamiatkari rozhodnu tak ako maju a my dobre vieme ako maju rozhodnut.
Z:
O tých plyňákoch máš trochu zlé info, tak nazavádzaj ostatných.
Zusit METRO A.S. (alebo tunel a.s.) + zrusit istych ludi na Magorstrate + uvedomit si vyznam MHD, obzvlast eliny 🙂
No sak mne to je jasne... Ja som to myslel tak, ze KDE vziat vseobecne prachy pre DP ?
KLF:
Na tvoju otazku mozem jedine odpovedat protiotazkou: Kde zohnat tych 8 miliard na tento projetk??? Stale je to 1/3 z ceny, co by stalo metro (24 mld). Hmm, za tych 24 mld. Sk by sme mohli kupit 240 42-metrovych plne nizkopodlaznych elin. To je sila, ked si to takto vezmem. 🙂
Turbo: to je secko pekne, aj suhlasim s Tebou, ale kua kde vziat tych 3,6 mld ???
Este by som rad, velmi rad doplnil prispevok #9747, kde som si dovolil vybrat citat o cenach:
Astra na metrový rozchod nebyla vyrobena ani v prototypu, tudíž není možno o ní cokoliv napsat. Vzhledem k rozdílům v konstrukci by se konečná cena nijak závratně nelišila od provedení na standardní rozchod. Kolik je cena této verze je samozřejmě naším obchodním tajemstvím, nicméně pro ilustraci připojuji ceny konkurenčního výrobku - jedná se o 100% nízkopodlažní modulární vozidlo. (Siemens Combino - pozn.) Ve verzi pro Postupim (délka cca 30m, rozchod 1435mm) činí jeho cena v přepočtu na CZK cca 55 mil., ve verzi pro Augsburg (délka cca 42m, rochod 1000mm) činí jeho cena v přepočtu cca 73 mil. V obou případech tak 1m vozidla stojí 1,7 až 1,8 mil. Kč. Z tohoto je patrné, že je prakticky jedno, zda-li je tramvaj vyrobena pro metrový nebo standardní rozchod.


Tak si to preratam na SKK. Povedzme, ze si kupime vozidlo ake maju v Augsburgu. Cena 73 mil. Kc zodpoveda 100 mil. Sk (nie 120 mil., ako sme predpokladali v tomto projekte). Teda za tych 3,6 mld. Sk by sme kupili 36 vozov, o 6 viac ako sme povodne ratali. To sa aj celkom hodi, lebo okrem tych 30 vozov, ktore by boli dennodenne v premavke by sme mali 3 ks na pravidelnej udrzbe, 1 ks na mimoriadnej udrzbe (povedzme ze vandali sa budu cinit) a 2 ks v zalohe - zalozne vozy. Ciastka 6 vozov z celkoveho poctu 36 je percentualne 17%. Cize 17%-na zaloha. To by stacilo. Argumentovat vyssimi cenami elektriciek pre rozchod 1000 mm uz nema zmysel, lebo napr. Siemens uz uplne dokoncil vyvoj Combina na tisicku a predava ju uspesne po celej europe. Okrem toho so staci precitat vyssie uvedeny citat. Tento clanok som pisal najma pre Sicka, lebo on sa tu najcastejsie ohanal cenami... (napr. tu: #9584, kde mi odpisoval na otazky, ktore najdete tu: #9567)
Mam este otazku-opat k plynovym klllbakom:co znamena pri typovom oznaceni B741 to za bodkou - 1914 a 1908? (je to uvedene v nasom katalogu)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.