CeCo: posunut iba jednu kolajnicu excentricky nemozes (aspon nie pri betonovych podvaloch ktore su napriklad v karlovke), pretoze by si naklonil vozidla na trati... ono je to uvazovane ze obe kolajnice posunies symetricky od stredu o 217 mm (a o ziadnom trojkolajnom cude neuvazujem) a tym sa ti osova vzdialneost vozidiel zachova...
Kombinacia elektricka - trolejbus ti tiez nemusi fungovat - pri vypadku meniarni :-))
Kombinacia elektricka - trolejbus ti tiez nemusi fungovat - pri vypadku meniarni :-))
si
d3k0: 1. ja by som sa mozno zasiel aj z BA pozriet do pezinka a urcite by som sa zasiel pozriet aj do viedne, ale pri sucasnej ponuke spojov (SAD,vlak) na to chut nemam, kdezto pri celosietovej elektricenke (ktoru si vzdy kupujem so vsetkym co sa da bez ohladu na to ci to vyuzijem) by som sa tam chodil pozriet hoc aj kazdy druhy den...
2. najnovsie rekonstruovane trate... odprac z nich asfalt/dlazbu a zamysli sa ako sa tam da zmenit rozchod... este jednoduchsie ako na tych s podvalmi... uvolnis skrutky (nemusis ich ani vybrat), posunies kolaj, a nazad ich dotiahnes...
3. v KE by elektricka upadala v sucasnej situacii aj keby bola na 1000ke, lebo sa tam rozmahaju gumkaci...ale pri zmene postoja kompetentnych by sa tam s tym dalo robit zazraky.... (a maju co sa tras tyka myslim lepsiu siet ako BA