Martin z Prahy:
S tými kopcami si nerob starosti. Je to vždy lepšie ako jazdiť po rovine čo je niekedy dosť nuda. Čo sa týka dopravy, rekonštrukcií a množstva áut snáď to nejak prežijem. Som trochu oťukaný z bratislavskej dopravy po meste aj keď nie v takých rozmeroch ako je pražská. Drž mi palce, keď sa vrátim živý a zdravý dám ti vedieť ako bolo.
S tými kopcami si nerob starosti. Je to vždy lepšie ako jazdiť po rovine čo je niekedy dosť nuda. Čo sa týka dopravy, rekonštrukcií a množstva áut snáď to nejak prežijem. Som trochu oťukaný z bratislavskej dopravy po meste aj keď nie v takých rozmeroch ako je pražská. Drž mi palce, keď sa vrátim živý a zdravý dám ti vedieť ako bolo.
:-o :-0
mickey
1. Vlak z Viedne do Bratislavy premaval na elektrifikovanej trati. 2. Konecna v Bratislave bola na zastavke mestskej elektricky. 3. Klasicke zeleznicne trate v tej dobe neboli elektrifikovane - parne lokomotivy boli ovela vhodnejsie na prevadzku.
Mozete sa potom cudovat, ze sa hovorilo o "elektricke do Viedne"? Takze pomaly s tymi rozpravkami, Juro. Elektricka ozaj existovala, hoci podla dnesnych kriterii to bol vlak.