Color: Osobaky na Filialke to nie je haluz to bola tvrda realita. Ved su tam este nastupistia, tak isto za Figarom (pri Slimaku) je este stale zastavka Bratislava-Slovany. Dnes som studoval "Program rozvoja zeleznicnych ciest do roku 2010" a stale sa s nou uvazuje. No ale zo su zase haluze vedenia ZSR.
Inak D3ko mne pripada, ze ty si tam tie osobaky mohol zazit este tak v polohe lezmo v kociku.
Ale inak by to bolo super, keby tam tie vlaky chodili stale, Vzdy lepsie ako taky nepodarok ako Nove Mesto.
Tie I412 boli asi hned zaradene medzi historicke vozidla a jazdit budu asi az pri nejakom vyroci- ze by 4.4.? (no ale to su zase moje haluze).
Inak D3ko mne pripada, ze ty si tam tie osobaky mohol zazit este tak v polohe lezmo v kociku.
Ale inak by to bolo super, keby tam tie vlaky chodili stale, Vzdy lepsie ako taky nepodarok ako Nove Mesto.
Tie I412 boli asi hned zaradene medzi historicke vozidla a jazdit budu asi az pri nejakom vyroci- ze by 4.4.? (no ale to su zase moje haluze).
Cookies
- nebudem opakovať to isté čo iný predomnou, len toľko že súhlasím s tými, ktorí oceňujú nápravy RÁBA. Ak ste si niekto kúpil DOPRAVNÝ MAGAZÍN č.1, tak ste sa určite dočítali, že trolejbusy vyrábané pre SAN FRANCISCO majú tiež tieto nápravy, čo svedčí aj o spokojnosti náročných tlstých Američanov.
- mačacie hlavy na Mudroňovej by som najradšej vymenil za asfalt. Za mokra sa na nich oveľa viac šmíka ako na asfalte a v zime to tiež nie je lepšie. Sú hlučné od kolies áut aj keď sú udržiavané. Nezdá sa mi aby sa 50 mil. Sk vyhodilo len na otočenie kociek o 180 stupňov.