Inac, to co Igorko napisal nie je az take drsne. Mozem mu z casti dat za pravdu. Samozrejme, kazdy ma svoje sympatie a antipoatie k istym veciam (znackam), ktore su az prilis casto vyvolane osobnymi skusenostami na nejakom konkretnom mieste. V nasom podniku su aj hovada (to je jasne vidno), ale aj ludia, ktori sa snazia a robia vsetko preto, aby to vyzeralo aspon trochu lepsie. Ale ked maju okolo seba takych tupcov, tak sa im niekedy nedivim, ze to "zabalia"... Problem MHD v BA zdaleka nie je jednoduchy a ziskat prehlad je vec najtazsia, lebo jeden ti bude tvrdit to, druhy hento, treti zasa daco ine a pod. Pravda je (asi) niekde v strede. Este sa tu spominalo to, ze si tu riesime problemy IMHD/MESTSKDOPRAVA. Toto je uz za nami, ja som sa stal clenom Imhd po tom, co sa citytransport rozdeli na imhd a md a nechcem sa starat do tykychto veci. Myslim si, ze navstevnost diskusnych for a prehladnot stranky vravia same o sebe. Som rad, ze som clenom Imhd. Ale to iba so subjektivneho hladiska.
. Jazdil u ZSR, pozna veskere predpisy a dopravne nariadenia a myslim si, ze o konstrukcii elektriciek (obzvlast CKD) toho vie viac ako nasi pracovnici UD.
Ked ich z mojho hladiska porovnam s takymi Ikarusmi 435, tak nestoja za moc.
tulenique
1. Ako fungoval ten polIkarus - ohrievaci agregat? To jednoducho nacuval k dajakemu busu a zacal ohrievat, ci ako?
a teraz trosicku elektrotechniky:
A) V BA maju elektricky v troleji 600V jednosmerne. A "na palube" elektricky sa to transformuje na 24V a na tomto napati pracuju aj trakcne motory, vsakze? Predpokladam ze tychto 24V ale nie je jednosmernych a na vytvorenie striedaveho napatia sluzi prave zrychlovac, ci nie? Prepacte nepresnu terminologiu, ale nemam v tychto veciach vobec jasno.