Myslím, že dohady o KT4-kách sú predčasné, nakoľko mesto nemá investičné prostriedky, za ktoré by ich nakúpili. Cena sa pohybuje v rozmedzí 40000-45000DM. Faktom je, že nám ponúkli 10 zrýchlovačových a 10 s výzbrojou TV3. TeBeCe- každý deň si možeš nafotiť Autoškoly K2 a 2T3, ktoré jazdia s účastníkmi kurzu na získanie vodičských oprávnení na električky. Takže tasme fotoaparáty! Tie 15TrM sú naozaj tu, ako je v novinkách. 6629 bola zložená prvá, ale do vozovne Hroboňova dorazili v poradí 6628,6629-vlastnou silou a 6627 dotiahli nehodováckou Tatrou. Výjazdová trasa bola z Filiálky po Račianskej, Jarošovej, Vajnorskej na Trnavské mýto, kde sa napojili vozidlá na trolejové vedenie. Výrobné čísla sú 12963,12964,12965,12966-rok výroby 2001. Ak dospeje DPB a.s. k dohode so Škodou Ostrov, mali by byť vyrobené ešte 3 kusy 15TrM pre Bratislavu v slede výrobných čísel za touto dodávkou.
Meno (nick): :)
A ESTE NIECO:
naaaahodou som isiel tou ospevovanou 7109 dokonca po racianskej. ked som isiel do mesta a zistil som ze akuat vychadza toto spominane vozidielko na trat ako linka 14 tak som teda nastupil a cakal som ako pojde. vobec sa mi nezda ze by isla nejak tichsie, mozno troooosicku a to pri rychlositi pod 35kmh. nevadi aspon som s nou konecne isiel.
A ESTE TOTO:
dufam, ze to nemyslia vazne s nakupom tych ojazdenych KT4 alebo aj KT-NF-8. to radsej nech vlozia nizkopodlaznu cast do K2. (neviem si predstavit vozidla o sirke 2200mm v blave, !!! A vobec to cele by malo byt v rubrike clanky-sci-fi)