Apropo, dnes som zazil fascinujucu jazdu fascinujucim fasbusom zn. Karosa B732 ev. c. 3167 na linke 50/1. Ak cakate ze iba zvonka je to totalny vrak ta ste sa zmylili. Ma totalne rozbity interier, na zadnych dverach sa otvara iba jedno kridlo (a to musite sem-tam do neho kopnut aby sa vobec dvere otvorili...) a zadne okno ide uz-uz vypadnut. Staci ak prudies prida a autobus (pokial to autobusom mozno nazvat) bude plny, tak vam to okno vypadne, lebo ludia sa o neho opru... To by nebolo prvy ani posledny krat, co sa taketo daco stalo..............
Take autobusy by som rozpalil! Tomu ani plynofikacia nepomoze. Ale ak sa niekto rozhodne ze to pojde na plyn, tak vam vravim ze tom nemoze dopadnut dobre. Aj ked sa spociatku pri plynofikovani vymienali cele bocnice, dnes sa to uz nerobi, opravuju sa tie stare. Tak to aj vyzera. Kto si chce urobit vlastny nazor, nech sa prevezie napr. 3615.
Dalsia vec ktora ma hneva su vandali. Tak napriklad som dnes prestupoval na Zastavke Mlynarovicova v Petrzalke a dajake tupe bezmozgove hovado tam strhlo cestovne poriadky. Dobra duse doma vytlacila nove, ale aj tie to hovado postrhavalo. Na druhej strane bol totalne porozbijany pristresok "JC D3k0", takze sa pytam DBP: Preco sa ta zastavka nezrusi? A bez nahrady! Treba dat vsetkym najavo, ze ak takto budu pokracovat, tak sa zastavky budu rusit!!! Aj tak su prilis huste. Keby to bolo v mojej moci, tak tu zastavku ihned zrusim a ak by sa dakto stazoval, tak by som mu povedal, ze nebudeme tu zastavku do nekonecna opravovat. Ak vam to vadi, tak sa spravajte tak, ze ju nebudete nicit. Ak to nenicite vy, tak si spravte poriadky s vasimi susedmi! A chodte sa stazovat na lamparen! Dovidenia!
Take autobusy by som rozpalil! Tomu ani plynofikacia nepomoze. Ale ak sa niekto rozhodne ze to pojde na plyn, tak vam vravim ze tom nemoze dopadnut dobre. Aj ked sa spociatku pri plynofikovani vymienali cele bocnice, dnes sa to uz nerobi, opravuju sa tie stare. Tak to aj vyzera. Kto si chce urobit vlastny nazor, nech sa prevezie napr. 3615.
Dalsia vec ktora ma hneva su vandali. Tak napriklad som dnes prestupoval na Zastavke Mlynarovicova v Petrzalke a dajake tupe bezmozgove hovado tam strhlo cestovne poriadky. Dobra duse doma vytlacila nove, ale aj tie to hovado postrhavalo. Na druhej strane bol totalne porozbijany pristresok "JC D3k0", takze sa pytam DBP: Preco sa ta zastavka nezrusi? A bez nahrady! Treba dat vsetkym najavo, ze ak takto budu pokracovat, tak sa zastavky budu rusit!!! Aj tak su prilis huste. Keby to bolo v mojej moci, tak tu zastavku ihned zrusim a ak by sa dakto stazoval, tak by som mu povedal, ze nebudeme tu zastavku do nekonecna opravovat. Ak vam to vadi, tak sa spravajte tak, ze ju nebudete nicit. Ak to nenicite vy, tak si spravte poriadky s vasimi susedmi! A chodte sa stazovat na lamparen! Dovidenia!
d3k0
Si: Sadni si do 4400 alebo 3615 a potom uvidis, co je to kurit vzadu (ako pisal Turbo). Okrem toho sa stavim, ze keby si mali cestujuci zvolit najoblubenejsi bus, tak vyhraju Ik4xx, lebo nic lepsie tu nemame. Anketa na iMHD uz nebude, lebo zase budes stokrat hlasovat za Karosu a tym padom budu zmanipulovane vysledky. Ked tvrdis, ze do vozu, ktory ma podlahu 890 mm (Karosa) sa ti nastupuje lepsie ako do vozu so 760 mm, tak uz jednoducho nemam slov... To, ze Ik412 maju konstrukcne nedostatky by som pripisal aj tomu, ze tie sroty poskladali z toho posledneho, co v Ikaruse mali. Preto 1701 a 1702 nemam rad. Ale o takom "drobnom" konstrukcnom nedostatku ako su absolutne nevhodne riesene predne dvere na Karose si sa uz nezmienil. Ani ten Karosak, co som sa s nim bavil na vystave, mi nevedel vysvetlit, ako je mozne, ze Karosa v dnesnej dobe nie je schopna ponuknut inu uzavretu kabinu ako v CityBuse resp. aj v Karosach, ale bez prednych dveri (!). Este ma presviedcal o tom, ako je to dobre a aky je SOR zly... TAMy su podla teba spolahlivejsie ako Ik4xx? Tak preco este pred par rokmi stala polovica v ohrade? Tomu ani Ikarusy nekonkuruju, hoci aj tych stala tretina pre nedostatok nahradnych dielov. Karosy a Ik280 maju podla mna iba to stastie, ze maju 20-rocnu (resp. 30-rocnu) historiu prevadzky v BA, a tak je tu ake take know-how a milion volne pohodenych nahradnych dielov
KLF: Dik za upozornenie. Trochu (vlastne dost) reorganizujem galerie a chybicka sa vludila. Do tyzdna to poopravujem. Bratislavske fotky Ik415T na nete nie su, ale videl som ich IRL
TBC: Hehe, na schodzi si pocul, aky prototyp vyprodukovalo Nove Mesto nad Vahom. To radsej budem nakupovat Ikarusy s detskymi chybami, ako autobusy od firmy, kde odflaknu aj prototyp