d3k0: z pohladu cestujuceho: je to hlucne a je len malo miest kde si v tom mozem sadnut aby som nemal otlacene kolena od sedadla predo mnou, v lete to kuri (a nenasiel som este vynimku aspon co sa ik435 tyka co by v lete vzadu nekuril !!)
z pohladu vodica: nema to rychlostnu paku ale automatiku (takze menej prace), obcas tomu funguje klimatizacia a ma oddelene kridlo dveri len pre vodica (a co vodica trapi ked sa na tom nieco pokazi ?:-))
z pohladu vodica: nema to rychlostnu paku ale automatiku (takze menej prace), obcas tomu funguje klimatizacia a ma oddelene kridlo dveri len pre vodica (a co vodica trapi ked sa na tom nieco pokazi ?:-))
Beus
Inac si to teda pekne uzijes na tych petrzalskych linkach, hlavne v rannych spickach je to zabava :)) A na petrzalskych vozoch...bohuzial, na 4.kolone je zatial prevaha serblov Ik435, ktorych asi jedinou vyhodou je pohodlie vodica (kym voz jazdi) a pohodlie vodica (ked sa voz pokazi - vodic ma veget, lebo s tym proste nepohne - nema pocitac)