turbo: nie je problem, ak sa mi ich podari tatkovi slohnut
a nejako sa so mnou dohodnes, poziciam, pripadne dam prefotit 
kami: to je mozne. su to infomaterialy, ktore sa davaju novinarom, aby mali o com pisat. a kedze tatko pise do autozurnalu, predpokladam, ze v najblizsom cisle tam bude nieco aj o agore...
juj, ako rad by som si pozrel tie fotky elektriciek, ktore tu fsetci tak ospevujete... ale nemozem, lebo mam vypnute zobrazovanie obrazkov. inac by tato sunka nikdy nic nenatiahla... ale skusim sa pozriet zajtra z roboty a potom sa aj ja podelim o dojmy
a nejako sa so mnou dohodnes, poziciam, pripadne dam prefotit 
kami: to je mozne. su to infomaterialy, ktore sa davaju novinarom, aby mali o com pisat. a kedze tatko pise do autozurnalu, predpokladam, ze v najblizsom cisle tam bude nieco aj o agore...

juj, ako rad by som si pozrel tie fotky elektriciek, ktore tu fsetci tak ospevujete... ale nemozem, lebo mam vypnute zobrazovanie obrazkov. inac by tato sunka nikdy nic nenatiahla... ale skusim sa pozriet zajtra z roboty a potom sa aj ja podelim o dojmy

Turbo
Na tejto fotke je nizkopodlazna elektricka Siemens Combino v Bazileji (Svajciarsko) na rozchode 1000 mm. Prva jazda Combina na "uzkom" rozchode bola uz v roku 1998, cize je to vozidlo overene a jazdi aj mnohych Nemeckych mestach. Odporucam pozriet si vsetky fotky z Bazileja, ktore mame na imhd.
Tu je elektricka SGP ULF, premava vo Viedni. Jedna sa o odlisnu konstrukciu vozidla, mieso podvozkov ma tzv. portaly, kde su zvislo ulozene trakcne motory. Toto vozidlo existuje zatial iba na rozchode 1435 mm, ale udajne je mozna aj aplikacia na 1000 mm.
Obe vozidla su moderne, plne nizkopodlazne, maju uspornu elektricku vyzbroj a su komfortne ako pre cestujucich tak pre obsluhu. Pre Bratislavu uplne staci Siemens Combino, SGP ULF je zbytocne drahy a vo Viedni sa prejavili aj niektore zle vlastnosi jeho prevadzky, napr. vysoke opotrebovanie okolkov a kolajnic v obluku.