Pokial dobre viem tak 7303 je posledna (zatial a mozno aj navzdy) rekonstrukcia zo Sumperka, i ked uz ma klasicke stvordielne dvere (bleeeee vobec sa mi nepacia). Ta elina je v BA uz skoro 18 mesiacov a este stale nejazdi ani so zatazou a nieto s cestujucimi. Podla mna ked ju konecne dotestuju, tak to bude historicke vozidlo (tak dlho testovat elinu v 21. storoci je podla mna neskutocne).
nater reko elin s povodnymi celami: jednoznacne vyhrava 7085, decenta strieborna linka cez celo je imho ovela krajsia ako ten hruby nesuvisly pas na cele 7304. Inak co tak zacat tipovat kolko rokov budu spojazdnovat a testovat 7304? ;-)) ci skor
. No na druhej strane taka 7085 mozno z dielni ani nikdy nevide.
A este sa opytam ci je taky problem na poslednej serii T6iek prepojit tlacitko otvorenia dveri s tlacitkom hlasica zastavok. Potom by sme hlasili zastavky aj ako neperiferia BUSE a zaroven by vodici nemali o ukon viac. Inak kto ma v dpb nastarosti objednavanie vozov? Lebo ten clovek/usek urobil imho niekolko chyb. Hlasice v T6kach, nefunkcny dopyt na I4x5, nedostatocna prevodka opat na I435. Najma tie detaily ako hlasic a funkcy dopyt by nestali ani az tak vela penazi a urcite by zvysili standard vozov a cestovania v BA.
nater reko elin s povodnymi celami: jednoznacne vyhrava 7085, decenta strieborna linka cez celo je imho ovela krajsia ako ten hruby nesuvisly pas na cele 7304. Inak co tak zacat tipovat kolko rokov budu spojazdnovat a testovat 7304? ;-)) ci skor
. No na druhej strane taka 7085 mozno z dielni ani nikdy nevide.A este sa opytam ci je taky problem na poslednej serii T6iek prepojit tlacitko otvorenia dveri s tlacitkom hlasica zastavok. Potom by sme hlasili zastavky aj ako neperiferia BUSE a zaroven by vodici nemali o ukon viac. Inak kto ma v dpb nastarosti objednavanie vozov? Lebo ten clovek/usek urobil imho niekolko chyb. Hlasice v T6kach, nefunkcny dopyt na I4x5, nedostatocna prevodka opat na I435. Najma tie detaily ako hlasic a funkcy dopyt by nestali ani az tak vela penazi a urcite by zvysili standard vozov a cestovania v BA.
.
Ale mne sa paci 7085 aj taka aka je. Inak Ty si pre pana krala kde videl okrem obrazkov na nete 7085 ??? Bo ja uz pomaly zacinam verit, ze je to len mytus !
KLF
K2, T3 - sedi sa zle - malo miesta na moje nohy.
K2S, T6A5 - sedi sa super, da sa aj sedadlo dobre regulovat do vsetkych smerov.
T3S a zvolenske vozy - este som nesedel.
Jazda s duplakmi: je ovela pohodlnejsie a aj lepsie prehadzovat vyhybky prednym zberacom, bo ked prehadzujes na zadny, tak si uz skoro na jazykoch a ked Ti podhodi, bud magnetkujes, alebo zahresis a cuvas... Preto mam radsej jazdu na predny zberac, co je aj normalne. Ne jak v BA, ze sa jazdi na zadny.
Sfarbenie 7085: mne sa ta kolorizacia celkom paci, dokonca je krajsia ako u sumperackych K2S. Inak ta 7085 je moj sen! Len uz neverim, ze niekedy z tych UD aj vyjde. Ale je to asi to NAJ co DP bude mat.