No tak este uvediem a opravim mnou uvedene predbezne informacie o 22tr (samozrejme nezarucene a mozu sa v menit v case).
Takze v sucasnosti su 4 kusy 22Tr. Jeden kus(prvy prototyp) beha momentalne v Usti nad Labem. Nedavno presiel GO + poslednymi upravami, ktore ho priblizuju "seriovej" verzii, ale aj tak sa bude lisit od "serioveho", resp. min. od zvysnych troch. Zatial je to jediny, ktory premava v prevadzke.
Druhy kus stoji v dielni - je skoro hotovy ("Ma kola,je nastrikan, dela se vnitrni elekrika (ale uz sviti vnitrni svetla)....takze co by dup."). Po dokonceni bude z neho dalsi prototyp, ale mozno uz aj 0-ta seria.
No a posledne dva kusy su zatial iba vo faze pozvaraneho ramu a su oplechovane.
Teoreticky by mala seriova vyroba zacat po skonceni tychto 4-ch 22Tr, ale bude to zavisiet od objednavok.
Dva z tych troch, co su v dielni pojdu znovu do Usti nad Labem a kam pojde treti je zatial tajna info, tak isto je tu urcita informacia, ze sa planuje urcita vacsia konstrukcna zmena (resp. urcity variant), alebo ako by som to nazval
(ale slubil som, ze nepoviem
). Ale ta zmena este nie je ista.
Este mam aj dalsiu info - suvisiacu s 21Tr a 22Tr, ale to som tiez slubil nepovedat.
Takze zatial asi tolko. Keby sa mi podarilo zistit, ci si Ba naozaj nejake objednal, tak hned napisem.
Takze v sucasnosti su 4 kusy 22Tr. Jeden kus(prvy prototyp) beha momentalne v Usti nad Labem. Nedavno presiel GO + poslednymi upravami, ktore ho priblizuju "seriovej" verzii, ale aj tak sa bude lisit od "serioveho", resp. min. od zvysnych troch. Zatial je to jediny, ktory premava v prevadzke.
Druhy kus stoji v dielni - je skoro hotovy ("Ma kola,je nastrikan, dela se vnitrni elekrika (ale uz sviti vnitrni svetla)....takze co by dup."). Po dokonceni bude z neho dalsi prototyp, ale mozno uz aj 0-ta seria.
No a posledne dva kusy su zatial iba vo faze pozvaraneho ramu a su oplechovane.
Teoreticky by mala seriova vyroba zacat po skonceni tychto 4-ch 22Tr, ale bude to zavisiet od objednavok.
Dva z tych troch, co su v dielni pojdu znovu do Usti nad Labem a kam pojde treti je zatial tajna info, tak isto je tu urcita informacia, ze sa planuje urcita vacsia konstrukcna zmena (resp. urcity variant), alebo ako by som to nazval


Este mam aj dalsiu info - suvisiacu s 21Tr a 22Tr, ale to som tiez slubil nepovedat.
Takze zatial asi tolko. Keby sa mi podarilo zistit, ci si Ba naozaj nejake objednal, tak hned napisem.
tulenique
Ja suhlasim ze dielne treba modernizovat a taktiez suhlasim ze nemozeme donekonecna jazdit s 14Tr a 15Tr, akurat si myslim ze kym sa nezmeni ten system prerozdelenia dani, tak je dost velky luxus a mozno aj zbytocne kupovat nizkopodlazaky. Totiz aky uzitok bude z troch nizkopodlaznych t-busov? Ked ich bude 20-30 tak to je ine... Ale 2-3 nic nevyriesia, suhlasim ze raz treba zacat, ale ja osobne by som najprv preorganizoval a zlepsil pracu dielni, pockal na zmenu systemu prerozdelovania dani a potom by som rozvijal mhd jedine nizkopodlaznymi vozmi. V sucasnosti sa mi to skutocne zda unahlene. Viem ze je to krasna predstava ze Blava bude jedno z prvych miest kde budu jazdit seriovo vyrabane 22Tr, ale treba zvazit ze ci si to mozme dovolit a co ine okrem prestize nam to prinesie.
Totiz sam pises ze sa maju zvysit najma kapitalove dotacie, ale to nic neriesi. Totiz naco sa maju kupovat nove vozy, ked vdaka nekvalitnej - ba az ziadnej udrzbe tu za par rokov uplne zhniju. Aky to ma vyznam?