K tým vodičom. Naozaj každý je iný. Jeden mal na dverách vo voze nápis: "Nenahánajte ma som v robote nie na pretekoch" Ale fakt je ten že skôr by nemali chodiť. Ak si človek naplanuje cestu a on pride skôr... Tak je to aj s 91 a 93 Na Jasovskej ak vystupite z 91 tak by vám mal ísť za minútu 93.Ale len vydíte ako odchádza.
Turbo:#7067 nemyslým si, že Petržalka je natom najhoršie.Má veľa spojov, ktoré chodia v špičke často. Bolo to horšie ale od septembra sa nemožem sťažovať. Zrušenie preplnenej 193 bol dobrý krok, lebo všetci chceli isť sňou. Bola napraskaná a 93 a 94 málo využitá.
hroch: mne sa lúbi, že eliny, t-busy a busy majú rôzne farby. Ale tiež je blbosť zelené plynáky. Ak ich chcú mať naozaj 300 tak ich bude viac ako červených. Ale pri elinách a t-busoch som spokojný.
Turbo:#7067 nemyslým si, že Petržalka je natom najhoršie.Má veľa spojov, ktoré chodia v špičke často. Bolo to horšie ale od septembra sa nemožem sťažovať. Zrušenie preplnenej 193 bol dobrý krok, lebo všetci chceli isť sňou. Bola napraskaná a 93 a 94 málo využitá.
hroch: mne sa lúbi, že eliny, t-busy a busy majú rôzne farby. Ale tiež je blbosť zelené plynáky. Ak ich chcú mať naozaj 300 tak ich bude viac ako červených. Ale pri elinách a t-busoch som spokojný.
hroch
ja len ako clovek z marketingu snivam o tom, ze raz dosiahneme opticku uroven mhd v ziline - tam aj cudzinec na prvy pohlad spozna, ci ide mhd alebo nejaky iny bus. je to taky moj maly snicek, ze raz budu vozidla dpb rozoznatelne na prvy pohlad, ze dpb zacne aj so svojimi obmedzenymi moznostami robit to, comu sa hovori budovanie corporate identity (a ze pri tej prilezitosti zahodia aj to priserne logo a daju prednost niecomu modernejsiemu a jednoduchsiemu...