Si:
doplnenie:
Pokial si dobre pamatam, tak tatranske elektricky maju sirku 2.8 metra. My mame v BA profil pre 2.5 metra. A vzdialenost otocnych capov je na tych TEZkarskych elinach 9.5 metra! To je podstatne viac ako u najvacsich vozoch u nas, T6A5 (6.7 m). Aj keby sa KT8D5 vyrobila ma 1000 mm rozchod, tak pochybujem, ze by sa v oblukoch nepozrazala nie iba s protiiducimi elektrickami, ale aj ostatnymi vecami ako plotmi, budovami, znackami, parkujucimi autami a pod. Dovodom nie je iba profil cela (zuzenie na krajoch), ale aj vacsia vzdialenost otocnych capov. Takze asi jedine, co by sa mohlo "vyrobit" j eKT8A5, resp. KT8C5. Ale tieto elektricky boli iba na papieri, ale videl som to - CKD vsak uz neexistuje, resp. existuje daco, z coho sa Siemens pokusa rozbehnut vyrobu dacoho, co je tiez realizovane iba na paprieri. Takze nechajme sa prekvapit co nakoniec v CKD vymyslia, ale s najvascou pravdepodobnostou nic.
doplnenie:
Pokial si dobre pamatam, tak tatranske elektricky maju sirku 2.8 metra. My mame v BA profil pre 2.5 metra. A vzdialenost otocnych capov je na tych TEZkarskych elinach 9.5 metra! To je podstatne viac ako u najvacsich vozoch u nas, T6A5 (6.7 m). Aj keby sa KT8D5 vyrobila ma 1000 mm rozchod, tak pochybujem, ze by sa v oblukoch nepozrazala nie iba s protiiducimi elektrickami, ale aj ostatnymi vecami ako plotmi, budovami, znackami, parkujucimi autami a pod. Dovodom nie je iba profil cela (zuzenie na krajoch), ale aj vacsia vzdialenost otocnych capov. Takze asi jedine, co by sa mohlo "vyrobit" j eKT8A5, resp. KT8C5. Ale tieto elektricky boli iba na papieri, ale videl som to - CKD vsak uz neexistuje, resp. existuje daco, z coho sa Siemens pokusa rozbehnut vyrobu dacoho, co je tiez realizovane iba na paprieri. Takze nechajme sa prekvapit co nakoniec v CKD vymyslia, ale s najvascou pravdepodobnostou nic.

hroch
mimochodom, videl som uz prvu masinku s novym logom ZS a este stale si myslim, ze to nebola ziadna vyhra... ale co uz, viem si predstavit aj horsie. len neviem, preco sa do prdele nevedia vzdat toho svojho okridleneho kolesa...
a na koniec iba jeden detail na inu temu: tusi niekto, s akym intervalom bude premavat to kyvadlo do avionu? nejakych kazdych 20 min. ako do auparku alebo raz za hodinu ako do danubie?