Este sa vratim k tej autobusovej rychlodrahe z Holandska, uviedol som to len pre inspiraciu a netvrdim ze je to to prave riesenie pre Bratislavu. Tu je este zopar odkazov na tento projekt v anglictine:
http://www.amadeus-hotel.com/GB/ov_gb.htm
http://www.emta.com/amsterdam_news.htm
Tiez odporucam pozriet tieto stranky:
http://www.trainweb.org/subwaymark/transit/Holland/ams_hr.htm
http://www.metropla.net/eu/ams/amsterdm.htm
Je tam popisane metro v Amsterdame - zaujimave je, ze na trasach su dva typy suprav - klasicke tazke metro napajane z tretej kolajnice a tzv. Sneltram - elektricka, ktora sa v metre napaja z tretej kolajnice a na povrchu cez pantograf, pricom zdiela trasu s beznymi elektrickami. Zastavka elektricky a sneltram je riesena tak, ze cast nastupista je nizsie (tam zastavuju elektricky) a cast vyssie, tak aby bola v urovni podlahy sneltram.
Nieco ako sneltram by prave mohlo byt dobrym riesenim pre Bratislavu - pod zemou v centre mesta s napojenim na existujuce radialy elektricky.
http://www.amadeus-hotel.com/GB/ov_gb.htm
http://www.emta.com/amsterdam_news.htm
Tiez odporucam pozriet tieto stranky:
http://www.trainweb.org/subwaymark/transit/Holland/ams_hr.htm
http://www.metropla.net/eu/ams/amsterdm.htm
Je tam popisane metro v Amsterdame - zaujimave je, ze na trasach su dva typy suprav - klasicke tazke metro napajane z tretej kolajnice a tzv. Sneltram - elektricka, ktora sa v metre napaja z tretej kolajnice a na povrchu cez pantograf, pricom zdiela trasu s beznymi elektrickami. Zastavka elektricky a sneltram je riesena tak, ze cast nastupista je nizsie (tam zastavuju elektricky) a cast vyssie, tak aby bola v urovni podlahy sneltram.
Nieco ako sneltram by prave mohlo byt dobrym riesenim pre Bratislavu - pod zemou v centre mesta s napojenim na existujuce radialy elektricky.
mike
Ak to niekto stihne prečítať ešte dnes do 16,00, tak dúfam, že príde na schodzu. Dúfam, že tam bude predseda Broňo Weigl a Karol Kajdi, a že nás poinformujú o aktuálnom stave ohľadom starého mostu. A možno budú aj perukazy. Ale nechajme to...
Ináč, takto:okrem spomínaných výluk by mala byť ešte cez výkend aj výluka križovatky Miletičova - Prievozská.Že vraj.Org. dopravy by bola asi takáto:86 sez Košickú, dulák a Prievozskú. 201z Hl. St. bez zmeny, na Hl. St. cez Prievozskú, Ml. nivy a Karadžičku.210, haluz:HL.ST, Karadžička, Ml. nivy, Prievozská, Miletičova, Trnko, Račko, Hl. ST.Uzavretý by mal byť totiž pravý jazdný pruh na Prievozskej pri jazde smerom z
Dolných Honov. T. j. odbočenie doprava na Miletičovu.