Ale do kelu, uz som mal napisany prispevok, ale omylom som ho cely zmazal, takze este raz:
Trat na Stefanikovej bola urcite lepsia ako ta dnesna obchadzk vedlajsimi ulicami. Ale aj keby sa Stefanikova nezrusila, Starohorsku by som postaval aj tak, aspon pre linky 3 a 2. Linku 1 by som dal cez tunel, Suche myto a Stefanikovu na HLST a linku 8 po Kriznej a Spitalskej, cez Nam. SNP a Stefanikovu na HLST. Aspon by bola vyuzita. Linku 14 by som zrusil (nahrada linka 8 v hustom intervale, rozumej v spicke 5 minut :-))
D3k0 #5579:
"vrchbusti" - hehe, to je VRBUSTI
T2:
Ako jedine vozy od CKD maju samonosnu karoseriu, ktora ked zhnije, tak mozeme zahodit cely voz, alebo ho nakladne rekonstuovat (na T3 ti staci vymenit ram, prepadne ho vyvarit). Ale aj keby sme T2 este mali, tak v takom stave ako K2 by asi neboli, prave kvoli tej konstrukcii. To, ze behaju Ostravske T2R v Liberci je jasne, ale boli kupene iba preto, lebo v ramci zmeny rozchodu Libercania vzdy poslali par T3-ojek na reko a kedze namali dost vozov, tak si museli dajake zaobstarat. A na taky ucel uplne vyhovuju T2R. Inac ja by som kludne prijal, ak by T2 znovu premavali aj v Bratislave, ale na co a odkial ich vezmes? Z Liberca?
Inac, D3k0, s tym popisom sa skus spytat aj Spectreho, on je elektrotechnik a asi to lepsi napise. Ale aj tak noeco skusim.
Trat na Stefanikovej bola urcite lepsia ako ta dnesna obchadzk vedlajsimi ulicami. Ale aj keby sa Stefanikova nezrusila, Starohorsku by som postaval aj tak, aspon pre linky 3 a 2. Linku 1 by som dal cez tunel, Suche myto a Stefanikovu na HLST a linku 8 po Kriznej a Spitalskej, cez Nam. SNP a Stefanikovu na HLST. Aspon by bola vyuzita. Linku 14 by som zrusil (nahrada linka 8 v hustom intervale, rozumej v spicke 5 minut :-))
D3k0 #5579:
"vrchbusti" - hehe, to je VRBUSTI

T2:
Ako jedine vozy od CKD maju samonosnu karoseriu, ktora ked zhnije, tak mozeme zahodit cely voz, alebo ho nakladne rekonstuovat (na T3 ti staci vymenit ram, prepadne ho vyvarit). Ale aj keby sme T2 este mali, tak v takom stave ako K2 by asi neboli, prave kvoli tej konstrukcii. To, ze behaju Ostravske T2R v Liberci je jasne, ale boli kupene iba preto, lebo v ramci zmeny rozchodu Libercania vzdy poslali par T3-ojek na reko a kedze namali dost vozov, tak si museli dajake zaobstarat. A na taky ucel uplne vyhovuju T2R. Inac ja by som kludne prijal, ak by T2 znovu premavali aj v Bratislave, ale na co a odkial ich vezmes? Z Liberca?

Inac, D3k0, s tym popisom sa skus spytat aj Spectreho, on je elektrotechnik a asi to lepsi napise. Ale aj tak noeco skusim.
Turbo
mna najviac stve ta Stafanikova, pri tuneli ma to az tak netrapi, ale skor trabustov, podla mna tam budu tie obluky navarovat minimalne kazde dva roky a kazdych 8 rokov nude vymena kolajnic...
CLANOK V PRAVDE:
ale, co to je? len si to pozrite, je to tu. Zda sa mi, ze panovi GANDL-ovi uz dochadzaju argumenty, pokial sa nepletiem.... Len si to precitajte ako to tam je.