Ja len blahozelam autorom novych popisov Karosy 732/1-uz som si myslel ze sa toho nedozijem.Okrem ineho sa tam pisalo ze vyradovanie sa skoncilo v roku 2001 cize bola realizovana nejaka dodavka Ikarusov 415?A dalej by ma zaujimalo ci pani z DPB si dali tu namahu a vytvorili plan nakupovania a vyradovania vozidiel a ked to nahodou urobili s cim sa rata v roku 2002?
TeBeCe
all> ked sa tu spominal nebezpecny princip Karosackych dveri...vypadol uz niekto pocas jazdy??? ja o nikom neviem.... a dvere na ikarusoch 435,415 su tiez velmi nebezpecne...uz som videl ako jednemu decku privrelo hlavu medzi kridlo dveri a madlo (to na ktorom je gombik na znamenie vodicovi) pri otvarani..a tie dvere nemaju ziadne take zariadenie (ako nove t6a5) co by ich zastavilo ked sa nieco take stane (alebo aspon vtedy to nefungovalo, a trvalo dost dlho kym vodic zavrel dvere a decko mohlo dat hlavu prec...a myslim ze staci sa trochu zabudnut a toto sa stane velmi jednoducho...a ked niekto bude namietat ze tam sa hlava nedava, tak takisto sa da povedat ze o dvere sa nema opierat a nic teda nehrozi....