KLF: Ja som si tiez myslel, ze 1435 je stabilnejsi, ale asi by sa v knizke Mestska hromadna doprava od Habardu len tak pre nic za nic nepisalo, ze je to prave naopak. Je tam na to vzorec, Turbo ti ho urcite rad napise. Okrem toho to bude aj v jednom z nasich clankov.
Doktor
Bon-Cu:Skutocne!Ja TAM-om casto naozaj nechodim-mozno aj preto lebo je len jeden.Ale kazdy tyzden ho raz vidim.Ale TAM-om som sa vozil v Bratislave!Preto viem posudit otazku TAM-ov v Bratislave.
Ale SLOVbusy nie!Je to sice slovensky vyrobok ale to este neznamena ze je bezkonkurencne najlepsi.Cely ten autobus mi pripada akokeby bol pozliepany z roznych dielov vyrabanych Karosou.
Inac k tym rozchodom:samozrejme ze 1000 aj 1435 (alebo 1035) maju svoje vyhody a nevyhody,ale rozpravat o poskodzovani oblukov pri jednotlivych rozchodoch je zbytocne pretoze poskodzovaniu je mozne predchadzat.samozrejme len pri efektivnej udrzbe-efektivnej ako z hladiska financneho tak aj hladiska kvality poskytovanej udrzby-funguje to po celej zapadnej Europe (a uz pomali aj v strednej) s vynimkou nas.Vsetci dobre vieme ze ani k vykolajam by nemuselo dochadzat tak casto ako je to teraz.Na to ale peniaze tak skoro nebudu takze skoda o tom vlastne rozpravat.Zmena rozchodu v Bratislave na 1435 mm-to je csta utopia ved financne naklady su nepredstavitelne to uz metro bude v Bratislave skor ako zmeneny rozchod.