COLOR : Musis si uvedomit, ze v Bratislave nejde o zakaznikov, ale o peniaze. Preto su vozokilometre dolezitejsie ako cestujuci. Elektricka vypravena na linke cislo 7 najazdi menej kilometrov, ako patka, ktora okrem dvojnasobnej trate ma aj dlhsi cas premavky. Preto sa setri tym, ze na 5 a 9 nasadzuju kacice - v poslednej dobe az prilis casto vidim 7078 na linke cislo 5 a pritom je to ten najskaredsi vozen (vazeny... ide o 7046 po prepise... )... A co sa tyka tych odstavenych suprav... Uz sme sa na to pytali. Existuje nieco take ako povinna zaloha (je udavana v percentach ... myslim, ze okolo 30% vypravenych vozidiel, ale vazne som si nie je isty.... Preto tie vozy su tam. Ale co tak na zalozaky vypravit supravy ? To by az taky problem snad nebol...
ALL : Co bude s 8431 ? Ak ostane nadalej stat, rozpadne sa nam...
ALL : Co bude s 8431 ? Ak ostane nadalej stat, rozpadne sa nam...
Kami
Hlavne pri plnych vozidlach by vodic mohol miesto uvolnenia, tie dvere rovno otvorit. Alebo nech daju dopytove na vsetky Tr a bude po probleme. Ludia si budu musiet zvyknut.
Mam taku otazku. Co mam spravit aby mi na Hodzovom zastal nocak smer Hl. stanica. Mam pouzitcervene svetlo ako policajti, alebo sa mam rovno vrhnut pred vozidlo ??? V pondelok medzi 0.45 a 0.51 nikto nezastal. Ako som siel, videl som na zastavke cloveka a asi 3 busy co prefrcali okolo. Az 0.52 zastal jeden, lebo mu niekto vystupoval. O com to je ??? Na 516 mi vodic normalne zastal bez toho aby som musel zdvihnut ruku. Ved v oboch pripadoch bolo jasne, ze sa chcem zviest, ved ciel vsetkych spojov bol jeden!