Jan, Si> Klbove budu, ked sa vyriesi dojazdova trasa 201ky, ten napad s tym cintorinom je nezmysel, pretoze 201 sluzi na dopravu ludi na dolne hony. Ja ked z nej vystupujem na Hranicnej, tak je este uplne plna. Neviem si predstavit, keby cely obsah trolejbusu presiel do 208ku pri cintorine..
Kami
Martin: takmer niet co dodat. Co zmoze udrzba nazorne ukazuje BBDS. Na buchajuce a samootvaracie (Karosa), otvoreniavzdorne (Ikarus) dvere si pamatam len ako pozostatky komunizmu. Podobne je to s deravou podlahou. Kym dvere sa mozu pokazit, prepadavajuca podlaha, ci zlomene ramy (v spatnom zrkadle sa Ti kruti cely autobus) to je jedine vec udrzby. Nie je to peniazmi. Az kym BBDS nedostala v 1997 konecne investicne dotacie aj od statu, busy sa kadejako skladali, a shladuvali ojazdeniny po celej CSFR.
Nova generacia Karosy uz nastupuje. Uz jazdia primestske C954, mestske maju prist az buduci rok, aj ked neviem ci budu len odvodeninou terajsich 930/940, alebo nieco viac.
Ak sa podari, nejake info dam na svoju stranku v pondelok.