Pan doktor, ked chcete vidiet na Slovensku perfektnu Karosu (a to je prosim pekne z roku 1991!) tak nech sa paci do Presova a pozriet si vozidlo c. 319. To je vskutku nasa pycha. Ale aj vozidla 320, 321 nie su zle. Len 318-ka ma nieco s motorom. To su Karosy b741. Z kratkych Karos velmi vrelo doporucujem b732 ev.c. 311. Ta vyzera a jazdi ako v den, ked ju vyrobili. A vyrobili ju v r. 1990.
(Jedna vasa FN sa s druhou FN nema rada a jedneho dna to doslo vraj az tak daleko, ze ked na jednej vypadlo CT, tak namiesto do tej druhej poslali pacienta na CT do Presova. Odpocute z rozhovoru kosickych mediciek, ktore praxovali u nas v Motole. Ale o tom by sme sa mohli pozhovarat sukromne, ak chcete, myslim, ze to ludi na tomto fore nebavi.)
(Jedna vasa FN sa s druhou FN nema rada a jedneho dna to doslo vraj az tak daleko, ze ked na jednej vypadlo CT, tak namiesto do tej druhej poslali pacienta na CT do Presova. Odpocute z rozhovoru kosickych mediciek, ktore praxovali u nas v Motole. Ale o tom by sme sa mohli pozhovarat sukromne, ak chcete, myslim, ze to ludi na tomto fore nebavi.)
Peter P.
Oddnes je vypravovaná súprava 7843-44 na linku 9 aj s reklamou SAS Slovensko. Na budúci týždeň má byť ukončená oprava K2 7087. Z najnovších vozidiel po ÚD: 7789-90, 7791-92, 7753-54, 7799-7800.
Na Radlinského bude zrejme v predstihu obnovená premávka už v sobotu, lebo dnes doobeda položili asfaltový koberec a zajtra majú položiť vrchný kryt trate. Pri zbežnej prehliadke trate sa zdá, že je urobená kvalitne. Preverí to však až prevádzka.
Aktuálnou je aj informácia, že TAMBUS 1408 vyšiel po generálnej oprave motora z ohrady na Jurajovom dvore.
Ešte ku oprave Bublifuku /TAM4400/:ďakujem všetkým pracovníkom aj pánovi ing.SINOVI, vedúcemu prevádzky Petržalka, že tento Tambus bude môcť naďalej brázdiť ulice Bratislavy. Nech ho KHD8 úspešne tlačí!!!