Papyr #2828): Neviem, co sa Ti nevidi na tom sposobe jazdy, ale s tym, aka blba je tu udrzba, sa neda nesuhlasit.
Vdakabohu, aspon elektricke trakcie su na tom vcelku dobre na slovenske pomery, az na hranate zakruty a podobne speciality.
Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?

Voci Karosam mam ja osobne velku osobnu averziu. Skuste stat v buse, kde je strop vo vyske oci a nie su tam ani vetraky, kam sa da pichnut hlava. Detto 14Tr. Ostatne vozy sa mi vidia celkom slusne (aj ked nic nie je dokonale)...
Inak, vedel by ma prosim niekto z Kosicanov odkazat na nejaku stranku o Novoplanoch (ci ako sa presne volaju), co tam mate?
Vladimir
K teme Ikarus 435: Zda sa, ze problemy s nim su len v BA. V KE som nan nepocul jednu staznost a v PO su to jedny z najlepsich busov, ake mame. Ihned by som vymenil vsetky K B941 za Ik 435.
K teme trolejbusu 21 Tr: Dobry odpich moze mat aj 14 Tr, len to chce dobreho vodica. Pozyvam do PO. Jeden nas vodic je schopny na moste cez udolie v Sarisskych Lukach "drzat krok" s osobnymi autami, dalej napr. ragovat na oranzove svetlo na este vzdialenom semafore zvysenim rychlosti a pod.
K teme BA: Povedzte mi pani Blavaci, co vyhovuje vam? Aky autobus? Karosa je srot, Ikarus je srot, SOR-y ako vidim, su priam prekliate...
K tabuliam v PO: Ako uz bolo povedane, mame aj BUSE, mame aj R&G. Nakup tych polskych je vyhodnejsi vzhladom na kooperaciu so zvyskom systemu, ale po grafickej stranku su dost biedne.