www.globtelnet.sk :
Take autobusy u nas urcite nebudu skoro. Dovolim si tvrdit, ze najblizsich 20 rokov tu nebudu. Ajtak sa v uzemnom plane rata z rozsirovanim trolejbusov (pokial viem).
Mark:
Ak sa ti MHd nepaci, tak chod pesi, alebo autom, alebo taxikom. Je nam vsetkym jasne, ze blavacka MHd je v porovnani z Prazskou, Viedenskou, Vudapestianskou, Brnesskou a este neviem akou uboha, ale to ze napisemem ze je na **** a podobne vaci ju nevylepsi. Radsej daj konstruktine navrhy na zlepsenie, ale ako mi hovorili ludia z podniku, MAGISTRAT je lenivy. Lebo oni naozaj chodia na magistrat, a tam ich vzdy poslu prec, ze niesu peniaze. Takze by som nevidel chybu iba v podniku, ale aj inde. Ubvedom si, ze Prazska MHD dostava 7 az 8 moliard Korunna MHD rocne. A pritom je iba 2,5 krat vascia. A nasa? Podla mojho odhadu dostava urcite menej ako 2 miliardy. Cize si to treba zratat. K tomu si uvedom, ze mame najviac fekalnych autobusov , a tie su na prevadzku a udrzbu najdrahsie. Najlacnejsie u nas su eliny, ale to je vseobecne zname, ze kolajova doprava je podstatne rentabilnejsia, aje ked ziaden DP na svete nieje ziskovy, tam, kde je zaklad na Metre a eline, je to ovela lepsie. (Praha, Vieden, Brno, Budapest, ....) A bihuzial _MAGISTRAT nepocita s rozsirovanim Elin. Oni totiz chcu METRO, ale dobre vieme, ze nikdy nebude. Iba pred volbami to ludom naslubuju a oni naletia. Preco tam nejde kandidat, ktori povie, ze metro nebud, vidme to ralne, ale budem sa snazit rozsirit eliny alebo aspon elektricku trakciu (teda eliny+troliky)...
Take autobusy u nas urcite nebudu skoro. Dovolim si tvrdit, ze najblizsich 20 rokov tu nebudu. Ajtak sa v uzemnom plane rata z rozsirovanim trolejbusov (pokial viem).
Mark:
Ak sa ti MHd nepaci, tak chod pesi, alebo autom, alebo taxikom. Je nam vsetkym jasne, ze blavacka MHd je v porovnani z Prazskou, Viedenskou, Vudapestianskou, Brnesskou a este neviem akou uboha, ale to ze napisemem ze je na **** a podobne vaci ju nevylepsi. Radsej daj konstruktine navrhy na zlepsenie, ale ako mi hovorili ludia z podniku, MAGISTRAT je lenivy. Lebo oni naozaj chodia na magistrat, a tam ich vzdy poslu prec, ze niesu peniaze. Takze by som nevidel chybu iba v podniku, ale aj inde. Ubvedom si, ze Prazska MHD dostava 7 az 8 moliard Korunna MHD rocne. A pritom je iba 2,5 krat vascia. A nasa? Podla mojho odhadu dostava urcite menej ako 2 miliardy. Cize si to treba zratat. K tomu si uvedom, ze mame najviac fekalnych autobusov , a tie su na prevadzku a udrzbu najdrahsie. Najlacnejsie u nas su eliny, ale to je vseobecne zname, ze kolajova doprava je podstatne rentabilnejsia, aje ked ziaden DP na svete nieje ziskovy, tam, kde je zaklad na Metre a eline, je to ovela lepsie. (Praha, Vieden, Brno, Budapest, ....) A bihuzial _MAGISTRAT nepocita s rozsirovanim Elin. Oni totiz chcu METRO, ale dobre vieme, ze nikdy nebude. Iba pred volbami to ludom naslubuju a oni naletia. Preco tam nejde kandidat, ktori povie, ze metro nebud, vidme to ralne, ale budem sa snazit rozsirit eliny alebo aspon elektricku trakciu (teda eliny+troliky)...
Papyr
Linky do dedin: tu by som si radsej vzal priklad z Prahy - prazske riesenie by bolo pre Bratislavu idealne. Linky 300-vkoveho radu by premavali z mesta do okolitych obci, zabezpecovali by ich sukromni zmluvni dopravcovia (resp. SAD, resp.DPB), platil by na nich jednotny tarif, vyhlasovany DPB... proste by slo o nejake zmysluplne rozsirenie BID, pretoze BID v sucasnom jej stave je na zaplakanie. V meste by zastavovali na zastavkach MHD. Mimo mesta by sa vytvorili pasma koncentricky obkruzujuce Bratislavu. Keby sa to dobre podarilo, mohli by ste do pasiem BID zahrnut aj Trnavu :-))) - podobne, ako prazska MHD ma zo svojich piatich vonkajsich pasiem v tretom pasme Kladno
Len mi prosim vas, Bratislavcania, nepovedzte: "Snivaj dalej". Ono to mozne v BA je, len nie je chut a vola. Ludom sa proste nechce urobit nic, co priamo nemusia. Asi fakt ludia odchovani centralnym planovanim budu musiet vymriet...
Zastavme ich bratia!