Reakcia na: samkoh #254021:
V jednom konkrétnom smere to naozaj možné je.Zato pri prestupe na železnicu je cestujúci nútený prejsť nie časťou, ale celým nákupným centrom skrz. Zlatým klincom sú schody, po ktorých sa nákupné centrum dá obísť, no dajú sa použiť len mimo otváracích hodín centra, pretože počas dňa sú zamknuté a cestujúci povinne presmerovaní cez nákupné centrum.
BA2301
Vinníkov je viac. Jednak neviem, či je takúto prestavbu možné urobiť na Slovensku bez stavebného povolenia, pretože sa mení využitie a účel budovy oproti pôvodnému povoleniu. Možné to je. Poznám ale štáty, kde by takéto niečo tak ľajhko neprešlo.
Potom je vinníkom aj Arriva, ktorá síce vyhrala, možno ani nie čestne ale hneď zoškrtala linky na autobusovú stanicu. Poznám veľa ľudí, ktorým to skomplikovalo dopravu.
A vinníkom sú aj Slovak Lines, ktoré sa nesnažia nižšími poplatkami pritiahnuť viac autobusov, čo znamená aj viac zákazníkov pre Nivy. A hrajú urazeného. Nejde o rentabilitu, pretože aby by ostali v IDS BK, poplatky by neplatili.
V New Yorku som chodieval na WC v Port Authority Bus Terminal, a tak som si pozrel ako prevádzku autobuovej stanice. Proporcia autobusovej a obchodnej prevádzky bola opačná ako v Bratislave, tá obchodná prevádzka bola takmer zanedbateľná.