Električky č. 3 sa zhustili, čo sa týka frekvencie, no zároveň sa predĺžili odchody iných spojov, poobede aj ráno. Interval sa predĺžil. Napríklad pri prestupe z elek. 3 pri Blumentali na 9 do KV sa čakávalo 3-4 min., teraz 6-7. To nie je dobre riešenie pre ostatných, ktorí elektr. 3 málo používajú.
Väčšina prác sa dá robiť priamo z chodníka a na minimálny čas môže stavebný stroj zastaviť v jazdnom pruhu. Teraz napríklad tam nie je ani nohy a aj tak je pruh blokovaný.
Ale tak aspoň sú motoristi obmedzení s prídavným bonusom zhoršenia MHD. A o to tu asi ide.
Tusim niekto niekde pisal, ze vo vsetkej mudrosti spravili cestu tak, ze tam autobus neprejde bez suchania "prdele" za zadnou napravou. Ci cosi daco take.
Celá táto konverzácia o mapách mi tu príde taká nezmyselná. Riešite dve rozdielne veci ako bolo spomenuté, t. j. online verziu a papierovú verziu. Neexistuje dôvod (historicky vieme prečo, ergo Londýn) a ani precedens na to mať na zastávke v rozmere A0 s podkladovkou realistickej mapy. Áno, existuje minimum prípadov kedy to má zmysel, ale nedá sa vyhovieť všetkým a na tieto prípady sú na zastávkach umiestnené lokálne schémy s reálnym vyobrazením ulíc a pešej dostupnosti. Na druhej strane, na nete nech je to pokojne realistické - človek si to môže ako chce na zariadení pozväčšovať a podobne, budiš, a ono to tak aj je. Je tu dostupná realistická schéma aj taká čo človek nájde v zastávke. Toto je nadšenecký web, akokoľvek dobre, či lepšie ako stránka DPB, plní ten účel. Nikto sa na vás nebude hnevať ak máte čas, zručnosť a talent ak takú mapu navrhnete a odošlete ju adminom iMHD. Pls, už dva dni sa tu rieši mapa, ktorá je na európske pomery v BA veľmi dobrá. Nemáme nejaké lepšie témy?
PS: boli ste už v zahraničí? Aké tam majú skvosty? U nás je to tiptop čo sa týka orientácie cestujúcich, a to ako na zastávkach, tak online.
Nie je, sú na to štúdie. Aj keď to znie nezmyselne, je to tak. Mestské rýchlosti sa myslí 30 km/h v rezidenčných zónach. Jasné, že na takej Šancovej to bude citeľný rozdiel či tam je jeden alebo dva pruhy. Nechytajme sa za slovíčka...
A boli by tie schémy prehľadnejšie, keby sa rigorózne dodržali svetové strany a mierky (aspoň orientačne), čím by sa rovnaká sieť umiestnila na ešte menšiu plochu a na papieri by zostali prázdne miesta? Lebo ja to vnímam tak, že tie DPB schémy sú primárne určené na vývesky, kde majú konečný rozmer, ktorý sa nedá len tak ledabolo zväčšiť. Čiže zabezpečením "presnosti" by si celú schému "odzoomoval". Považuješ to za správne?
Ja len, ze tie DPB schemy povazujem za neprehladne a ked si otvorim tu, kde su vsetky linky, tak to je uplne najvacsi vybuch. Preplacane jedno cez druhe, zbytocne hrube ciary, nie je ani jasne, co su elektricky, co trolejbusy a co autobusy (jeden piktogram to nezachrani, uz z ciary ako takej by to malo byt jasne), ked len preto, aby clovek vedel, kde ma nastupit. A aspon teraz viem, co je najpravdepodobnejsi dovod tej neprehladnosti - snaha vyuzit co najviac volneho miesta na hrubanske ciary a velke popisy. To nehovorim o zakriveniach, ktorych jedinym dovodom je vtrepat to na nejaky format, pricom so skutocnym vedenim linky maju len malo spolocne.
Keď pred rokom či dvomi opravovali zastávky na Račianskej, hovorilo sa, že budú osadené aj elektronické tabule. Čo sa v tejto veci deje? Alebo to šlo do stratena?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
triskaidekafobia