Reakcia na: MatejBA #253300:
Lenže tu treba prekopať aj to zastavovanie a ukončovanie regio vlakov. A teda, že by cez HLST iba prechádzali do regiónov. Teda to čo ide od Malaciek bude potom pokračovať napr. na Senec. To čo ide od Trnavy pôjde aspoň po DNV. Takto sa potom urobí aj kostra obsluhy regio vlakov v bratislavskom uzle s nejakým rozumným taktom na tých najvyťaženejších úsekov a hlavne dobudovaním chýbajúcich zastávok.
MatejBA
Napríklad na Vajanského nadávam tiež, ale tam mám aspoň nejaké pochopenie prečo to spravili. Plus tam máš alternatívu v podobe Einsteinky a Sancovej. Ale tu nemáš nič, maximálne Dúbravku čo ale sa zhodneme, že bude veľmi zle, ak to začnú používať ako alternatívnu trasu.
A pokiaľ sa bude všade večne aj nelogicky obmedzovať IAD tak skutočne nebuď prekvapený, ak vyhrá nejaký hochštapler a začne robiť presný opak a rušiť bus pruhy, lebo vodiči budú voliť niekoho iného.