Reakcia na: david11 #253012:
Ja nekritizujem že tam bol 20 minútový interval a vtedy ešte chodili krátke autobusy na 29. Kritizujem to, že grafikon od počítača niekomu pekne vychádzal v nejakej simulácií, či ako to robia, ale v realite ti v 9/10 prípadov utiekol spoj o 1-2 minúty a bol si nútený 20 minút čakať. Však sa mi zdá, že všetky vozidlá MHD majú GPS. Neverím, že neexistuje program, so ktorého keď natlačíš údaje a zadáš podmienky, či je možné stihnúť prestup medzi vozidlami, že ti nevypluje nejakú štatistiku, kedy sa to stíha a kedy nie.
Vladimír
Vnímam však aj druhý rozmer, a to zákonnú potrebu vydovolenkovať zamestnancov. To sa dozaista dá aj pri celoročne rovnakom grafikone. Lenže celoročne rovnomerné rozdeľovanie dovoleniek nenormálne zvyšuje nároky na početnosť personálu (stále sa bavíme, že je ho nedostatok) a zároveň u existujúceho personálu znižuje atraktivitu zamestnávateľa. Lebo čo si budeme hovoriť - väčšina rušňovodičov a vlakvedúcich NECHCE dovolenku v polovici novembra.
Oba pohľady sú oprávnené a žiaden z nich sa nedá úplne ignorovať. Vždy je to o kompromisoch.