Reakcia na: Vladimír #253001:
						
			Tak samozrejme záleží to od atraktívnosti regiónu a nedá sa porovnávať TEŽka s linkou Humenné - Stakčín.Ale ak aj nezáleží na kapacite (počet disponibilných miest vo vozidle), ktorá redukciu na veľa tratiach znesie, redukciou spojov znižuješ flexibilitu existujúcim (pracujúcim) cestujúcim z hľadiska časových polôh. V MHD je to znesiteľné ak namiesto 20 minútového intervalu vychytáš 30 minútový. Ale ak 60 minútového spravíš 120 minútový, tak to obhájiteľné nie je.
						
 
 Samozrejme to sa nedá, preto je to o hľadaní balansu medzi podmienkami a platom. Čím horšie podmienky, tým viac to treba balansovať platom a vice versa.
MatejBA
A stat uz teraz berie ~50% mojho platu/hodnoty prace, tak co viac chce? Ja za to mam rozbite cesty, nefunkcne sluzby, zlodejov na kazdom urade/v parlamente, a este do toho na mna navalili tranzakcnu dan a dan z podnikania aj ked nedosiahnem zisk v danom roku.