Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: si #249771:
Okrem toho elektrina tiež nie je zadarmo a už pri samotnom nabíjaní dochádza k stratám. U osobných elektroáut sa pri rôznych modeloch uvádza od 6% do 27%. (Zdroj: AutoBest)

Zbytočne veľká batéria znamená vyššiu hmotnosť vozidla.

Vďaka hladomornej sekte bude elektrina čoraz drahšia.
Reakcia na: Petto #249770:
klasicky trolejbus Ti pri troche normalnej udrzby bude rovnako jazdit aj o 20 rokov, co myslis, aku kapacitu budu mat po takom case baterky ? (a droty nad cestou tiez nebudu mat vela minute zo svojej zivotnosti ...)
Reakcia na: Ferko #249763:
Toto som vravel aj ja. Naco ideme vlastne budovat trat k Avionu ? Hybridny to zvladne takcitak aj na baterku od Trnavky k letisku a naspat a stale ma 60% baterku. Detto Eurovea trat nema vyznam absolutne pre L40.
Jedine potencial ma Patronka - Riviera, aby sme mali kde nasadit volne 31Tr. Alebo ich predajme a kupme dalsie hybridy pre 32 a 63 napriklad .
Reakcia na: SixSixTrooper #249768:
Ale ja myslim trolejbusovu trat od Budkovej okolo Drotarskej
Reakcia na: Ferko #249761:
Sak uz je, jazdi tam L47
Reakcia na: Mhr1 #249762:
Ale zase tých elektrotrolejbusov nemáme nekonečno a musíme rozmýšľať aj s následkami
Reakcia na: palco #249765:
Presne tak👍
Reakcia na: Ferko #249761:
Aj ja si myslím,že by malo väčší význam zatrolejovať Drotárskú -ako sa pôvodne plánovalo.Prišlo by ku kompletnému prepojeniu trolejbusových tratí v západnej časti mesta v kopcovitom teréne,kde trolejbus má svoje opodstatnenie.
Prečo ešte neprišlo k zlúčeniu 41 a 44 v marci,keď podľa výpravy sú už nové trolobusy v prevádzke každý deň na linkách 45,47,44,64....?
Reakcia na: Mhr1 #249762:
Dobre ale potom načo budeme stavať trať Bulharská - Galvaniho? Však na avion chodí dosť liniek a keď máme baterkotrolejbusy tak podľa mňa je to tiež na nič. Podľa mňa je tetaz aj tak najprimitívnejšia trolejbusová trať Patrónka - Riviéra. Nech najprv tú máme za sebou a potom sa sústreďme na ďalšie trolejbusové projekty a trate 🙂
Reakcia na: Ferko #249761:
A načo? Veď práve preto sa kúpili baterkotrolejbusy.
Mňa by zaujímalo či sa vybuduje trolejbusová trať v úseku Búdková - Depo Hroboňova
Reakcia na: Ferko #249759:
Oprav si chyby v prispevku , este mas na to 15min zeditovat to. 😁
Mám nový oznam, ktorý s vami chcem zdieľať, prípadne podiskutovať, či to je dobrý ťah
Ide o plánovanú zmenu, ale presný termín zavedenia nebol známy, no teraz vieme, že to bude počas v apríli

-Zmeny na linkách 41 a 44-
● Linka 41 bude zrušená a nahradená predĺženou a posilnenou linkou 44.
● Linka 44 bude nosnou linkou s častejšou premávkou.
○ Bude zlúčená s linkou 41 (bude premávať po predĺženej trase Koliba - Hodžovo námestie - Búdková - Depo Hroboňova - Hlavná stanica).
○ Na túto linku budú vypravované trolejbusy Solaris s trakčnými batériami z dôvodu neexistencie trolejbusovej trate v úseku Búdková - Depo Hroboňova.

Je podľa vás tento ťah dobrý? Podľa mňa áno, lebo vďaka presmerovaniu na Hlavnú stanicu vznikne lepšie a pohodlnejšie spojenie oblasti Horského parku a Červeného kríža s Hlavnou stanicou bez prestupov a zlepší sa kvalita cestovania výpravou trolejbusov Solaris.
Vám funguje pridávanie príloh k príspevkom cez mobilnú aplikáciu?
Reakcia na: zakaznik #249756:
Zaujali ma Pragotrony na autobusovom nástupišti na stanici... Dokedy cca fungovali?
Reakcia na: Ma178rek #249754:
Už sa v centre anilen neopravuje dlažba. Takže nejaké presuny stĺpov sú totálne sci-fi. 😃
Reakcia na: S499.1023 #249746:
To že vedenie je v pravidelných rozostupoch je ok, ale nevidím dôvod prečo nemohli byť stĺpy v priestore zastávky buď ďalej od hrany alebo na druhej strane ulice.
Ide o stĺp ktorý je zároveň napájací alebo úsekovy ... Takže tam sa dalo by ho dať ďalej od hrany nástupišťa...
Reakcia na: Andy #249752:
Napr. tým, že Jánošíky (rovnako aj kvantum iných vozidiel ZSSK) dostali opakovanú dávku kyseliny, s ktorou by bežný smrteľník v živote neumyl vlastné auto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.