A za ocenenie stoja aj vystupne zastavky primesta ktore su v obluky a teda pri vystupovani je tam vzdy skoro meter medzera. A taktiez samotny vjazd do tych garazi. Naposledy som pouzil nejake primesto z Patronky (prislo asi 3minuty pred 21tkou) ale hned prvu usetrenu minutu sme zabili motkanim sa pri vjazde do garaze. Ako je rampa pre autobusy hned za oblukom tak sme zastali sikmo a vodic musel cuvanim skorigovat smer busu nech nas nasnima kamera a otvori zavoru... A nasledne motanie sa na povrch a k vychodu mi zobralo tolko casu, ze pockat si 3 minuty na tu 21tku by bolo asi rychlejsie.
not.my.god
Z pohľadu praktickosti pre dopravnú obslužnosť a služby ma prekvapuje ako sú obmedzené časovo služby predaja cestovných dokladov. Potom čo je totálny amatérizmus je to ako je riešené parkovanie vozidiel a ich pristavovanie k nástupištiam a síce, že keď voz vychádza zo parkovacieho miesta alebo zo zastávky, tak musí cúvať, čo je totálne na prd - nepraktické a ešte aj vznikajú kolízne situácie. Detto nepraktické výjazdy a vjazdy do "S". Všetko toto sa spískalo iba preto, že "niekto" potreboval nacpať autobusovú stanicu na čo najmenšiu plochu. Inak neviem, či na stanici sú nejaké sociálne priestory pre vodičov ako kuchynka, WC, sprchy alebo nocľaháreň. WC síce na stanici sú verejné, ale i tak, či nemajú vodiči nejaké WC bližšie k autobusom, aby nemuseli odbiehať ďaleko od vozidla.