ad vyhybky: co sa stala nejaka nehoda na kalifornane, ked sa tu o tom tolko pise.
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
ad SOR: podla mna by sme mali kupovat tie SORy C7.5, ved su linky, kde by bohate stacili. A tam kde by nestacili by chodili Ikarusy 415 prip. Karosy B742.
ad SOR(2): inak neexistuje dajaka moznost ako vybavit SOR automatickou prevodovkou? a vie niekto znaly porovnat prevadzkove naklady SORU B9.5 a IKARUSU 415. Zaujimama spotreba nafty, zlozitost udrzby, poruchovost...........
ad nove busy: Je v podmienkach toho novovypisaneho tendru, ze novododavane busy maju byt na plyn???
COLOR
nemala nahodou 7054 teraz niekedy este rovny plech? ak nie, opravte ma, ale rano som ju zhliadol tusim na linke 7 (!)s plechom vlnitym.
lucia: myslim, ze sa tu uz nieco take preberalo, ale aj ked by to bola vrcholova sluzba, nic to nemeni na tom, ze je to dost obtiazne...
dlhodobo odstavene: znamena to, ze este nie je DEFINITIVNE odstraneny z prevadzky, ale pri pohlade na taku chuderku 4400 si nie som isty jej/jeho znovuzaradenia, a podobne je to aj s inymi vozidlami
Spectre: nic v zlom, ale trochu sa uc pravopis :->