Mam taky pocit,ze sa vodici MHD rozhodli potrestat
cestujucu verejnost.Ani neviem preco,ved sme nic neurobili,len sa chceme dostat tam,kam potrebujeme.
Uz tyzden sa vozim vo vymrazenych trolejbusoch.
Ak si rano okolo 6hod.sadnete do 202 smerom z mesta,
garantujem Vam,ze po dvadsiatich minutach jazdy vystupite dokonale premrznuty.Samozrejme,ze "pan"
vodic ma vo svojej kabinke teplo.
Chcem sa spytat,kam idu peniaze ktore ja tazko zarobim?Kupim si elektricenku na ktoru setrim cely
rok.Na ake ucely vyuziva DPB moje - nase peniaze?Ved za tie roky zvysovania cien cestovnych listkov
by sme sa mali vozit ako krali.
A ked sa nahodou rozhodnu "pani" vodici strajkovat ide to tiez z nasich penazi?
Ja pracujem v trojsmennej prevadzke a nie je to med lizat.Z 8500 korun,ktore dostanem musim vyzit a im sa mali 15000 - 17000 tis.korun.Keby som sa rozhodla
strajkovat,tak mi zamestnavatel povie dovidenia.Na moje miesto caka 10 dalsich .
Mozno keby to urobil aj ich zamestnavatel viacej by si vazili moznost pracovat.
cestujucu verejnost.Ani neviem preco,ved sme nic neurobili,len sa chceme dostat tam,kam potrebujeme.
Uz tyzden sa vozim vo vymrazenych trolejbusoch.
Ak si rano okolo 6hod.sadnete do 202 smerom z mesta,
garantujem Vam,ze po dvadsiatich minutach jazdy vystupite dokonale premrznuty.Samozrejme,ze "pan"
vodic ma vo svojej kabinke teplo.
Chcem sa spytat,kam idu peniaze ktore ja tazko zarobim?Kupim si elektricenku na ktoru setrim cely
rok.Na ake ucely vyuziva DPB moje - nase peniaze?Ved za tie roky zvysovania cien cestovnych listkov
by sme sa mali vozit ako krali.
A ked sa nahodou rozhodnu "pani" vodici strajkovat ide to tiez z nasich penazi?
Ja pracujem v trojsmennej prevadzke a nie je to med lizat.Z 8500 korun,ktore dostanem musim vyzit a im sa mali 15000 - 17000 tis.korun.Keby som sa rozhodla
strajkovat,tak mi zamestnavatel povie dovidenia.Na moje miesto caka 10 dalsich .
Mozno keby to urobil aj ich zamestnavatel viacej by si vazili moznost pracovat.
Spectre
My sme si nikdy nemysleli, ze vsetko je super. Naopak, ak si stranky pozries lepsie, najdes tam mnoho kritiky. My ale kritizujeme samotne priciny problemu - je pekne nadavat, ze tu chodia sroty, ale tym si nepomozes. Ja tiez s touto situaciou nesuhlasim, ale co narobim? Nic! Tu nejde o to, ci uznavame DPB, alebo nie. To mas tak, moze byt clovek, ktory sa zaujima o lokomotivy, ale vobec nemusi byt spokojny so sluzbami istych zeleznic. Ohladom pokazenych novych Ikarusov hadam len tolko, ze v podmienkach, ake su u nas by sa skor, ci neskor pokazil aj ten najodolnejsi voz. Nemyslim si vsak, ze by u nas jazdili vraky - to je trochu prehnane. Taktiez som dobre nepochopil to s ohrozenim verejnosti. Tu ma napadaju jedine Karosy, ktorym nefunguju zamky na dverach - to moze byt, a je nebezpecne. Ako perlicku dodavam, ze bola doba, kedy boli bezne B732 s prehrdzavenou dierov v schodoch - jednoducho keksiky chrum chrum. Teraz som vsak taku Karosu uz dost dlho nevidel, a je mozne, ze ju nahradil niaky SOR. Ale k veci: Ine stare vozy urcite neohrozuju cestujucich. To, ze byva napr. v linkach 201, 83 a pod. natresk je len a len vina zlych intervalov ---> DPB ---> Magistrat, ktory urcuje vozokilometre. Ja osobne nemozem za to, ze vysoko postaveny funkcionari mesta uprednostnuju auta pred MHD. Je to postavene na hlavu, ale na zvratenu logiku sme uz na Slovensku zvyknuti.
A pointa??? - Stav sa nezmeni odvolanim jedneho riaditela, alebo zvolenim jednej strany. Treba zmenit cely system, k comu sme bohuzial nedospeli a moc skoro to neocakavam. Alebo zeby predsa.........