Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Omyl, ta zastavka tolko stoji Aupark. Nas stoja iba casove straty, aj ked oficialne k predlzeniu jazdnej doby nedoslo.
543 120 Sk !!!!!!! tych autobusom tam chodi asi 8, alebo 10. Takze tato zastavka nas vsetkych stoji 5 MILIONOU korun rocne. !!!!!!!!!!!
Cez most SNP MHD prepravi asi najviac ludi. Most spaja centralny tah v petrzke s centrom mesta, takze je to pekna kopa ludi, co tade MHD prepravi. Vsetci tito ludia musia stat na tejto zastavke.

Zoberme si to cisto ekonomicky. Napriklad 93ka ma 124 vyjazdou za den v obydvoch smeroch to je 248. Nebyt tej zastaky, autobus tade prefrci dost rychle. Takto musi pekne zabrat, ten most je do kopca. Myslim, ze take dve deci nafty tam spali minimalne. takze 248*365*0,2*30ks za liter nafti=5431
si:
to je relativne. 🙂 Sice zvysis adheznu hmotnost, ale aj odpory. JA bezne zazivam, ze kachna klze aj ked je plna, aj ked je prazdna.
Turbo: hmm ale ked pojde do kopca prazdna kachna tlaciaca druhu prazdnu kachnu, budes mat mensiu pritlakovu silu na napravu a skor sa ti podari preklznut...
d3k0:
Teraz to mame my...
Andrej: Co som mal moznost sa o tom s nimi bavit, tak na otazku preco linka 59 bude stat pri Auparku som dostal odpoved, ze "Preco nie?"...





🙂
X: no uplatok -hmm. Podla mna je to oficialne kupenie si zastavky. Ale fakt tam nemusela stat ta 59-ka - to nema vyznam. Mozno to vsak v DP prehodnotia.
barky:
Najlenivejsie elektricky v Bratislave, typ K2, prezyvany aj kachna ti v pohode vyslapu na Dlhe diely. Tieto elektricky maju navyssi púoveoleny sklon trate tusim 7%. Ale to je pri nasledovnych podmienkach:
- plna kachna
- tlaci pred sebou dalsiu pokazenu (prazdnu) kachnu
- za akychkolvek povezternostnych podmienok

Teda aj za dazda, pri plnej obsaditelnosti a este k tomu tlaceni rovnekej kachny by to mala vyjst. A teraz mi povedz, ako casto tlaci tramvaj tramvaj, este k tomu ze by brala ta co tlaci ludi??? To sa u nas nestava tak casto. Skor je to vynimocne, lebo ked voz tlaci voz, tak su zvycajne prazdne oba. Navyse pochybujem, ze by sa na Dlhe diely vypravovali tie najlenivejsie vozy co mame a ked, tak potom by sa dali upravit ako v Brne, kde su trakcne motory natrvalo zapojene paralelne a nie serioparalelne ako u nas. Spectre vie o com hovorim. Na Dlhe diely by sa pravdepodobne vypravovali vozy T6A5 spolu s linkou 9 Ruzinov - Obchodna - Tunel - Dlhe diely. Tie vozy to vyslapu uz uplne v pohode.

AD Linz:
Ja som sa tou drahou viezol a tusim ma stupanie 10 %. Ale to som bol este maly, takze si to moc nepamatam.
Mozno neni az taky problem, ze tam je zastavka, aj ked to muselo stat vela prachou, ale to, ze tam stoja vsetky autobusy, ktore tade idu. Pritom taka 59 je zrychleny spoj a rozhodne nestoji vsade. Pocitam, ze magistrat, alebo vedenie MHD museli dostat pekne mastny uplatok. Ja myslim, ze za taku zastavku je uplatok asi tak 400 000, kolko si tipujete vy?
X: no podla vacsiny ludi (co chodia sem) by ta zastavka nemusela byt, lebo viac zdrzuje, ako je uzitocna. Ale zase prachy su prachy. Aupark dlho bojuje s tym, aby mu neodchadzali najomnici, ktori hovoria, ze tam je malo ludi, a ze Aupark slubil, ze tam dopravi ludi. Teda vyzera to tak, ze aupark splnil, co slubil - treba uznat, ze doprava (hromadna) do auparku je dobra - az moc mozno. Ze je problem uplne inde, to nikomu nedochadza 😞. Podla mna upadok ludi v AP je o tom, ze prenajmy su drahe, dalej, ze tie firmy, co tam ponukaju tovar nie su nicim vynimocne (bezny az nepredajny sortiment a priserne predrazeny) a tiez, ze tie firmy mozno pohodlne najst v meste a niekedy maju aj ine ceny, za ten isty tovar. Sami urcite viete, ze ked clovek zhana nieco poriadne tak v Auparku nic nenajde (ono to plati pomaly pre celu BA, ale to je o inom uz).

Mne by sa pozdavalo riesenie, keby ta zastavka bola aspon na znamenie. Ale zase uprimne - nestalo sami, ze by tam nikto nevystupoval/nenastupoval 😞.
Dalsie riesenie (aj ked trochu nerealne a menej pohodlen) vidim v tom, ze napr. z kazdej linky by tam zastavoval iba kazdy n-ty spoj s tym, ze by sa prekryvali vhodne a na spolocnej zastavke vsetkych spojov, by clovek mohol vystupit (ak akurat ten jeho spoj nestoji u AP) a pockat si v podstate na dalsi iny, a ten tam zastavi. Ale uznavam, ze je to viac nerealne, ako realne.

Jo ludia - nedalo by sa este nejako zatlacit na DP, aby sa posnazil prisposobit grafikon na jednotlivych zastavkach (aspon hlavnych prestupnych bodoch) tak, ze sa prichod/odchod spojov zosuladi tak, aby neprisli vsetky v jednu minutu a potom nic?
Uz sa opakujem, ale vcera okolo 1800 na hodzovom namesti ma to nastvalo - odisla 203 a za dve minuty prisli za sebou zvysne tbusy 208, 207, 206 a X7. Proste hroza. Lutujem ludi ktory chceli prestupit z X7.
Ahojte, neviem ci tu uz o tom bola diskusia, ale chcel by som sa spitat na vas nazor na novu zastavku pri auparku. Ma podla vas zmysel? Vsimal som si kolko ludi, najme v spicke, ked ludia idu do prace a z prace tam vystupi. Bolo to zalostne malo na zastavku stoji 10 autobusou vratane zrychlenej 59.
No ono to bude troxu ešte trvať Veď musím to zaregistrovať na M vnútra nejakú tú stránku s tými verejnoprospešnými prácami zadarmo pre svoje mesto asi až na jar. Mňa to napadlo asi pred mesiacom takže to chvíľu potrvá.
J: skocit mozme, ja som len za, len sa treba dohodnut kedy a co vsetko tam zobrat... Dalsi clovek je Turbo :-))
Co sa pomoci tyka, posli maila a nieco ti k tomu napisem... casu nazvys sice neak nemam ale nieco by som mozno mohol...
Ide o obnovenie Bratislavského skrášlovacieho spolku. Ide oto že najprv sa treba dostať do povedomia ľudí aby sme mohli neskôr uchádzať sa o 1% z daní. A to tak, že budeme hľadať miesta v BA ktoré by sa dali nejak skrášliť a nájsť mecenáša, ktorý by to zafinancoval ale aj zobrať si do opatery nejaký menší park, napr. ten nad garážami alexia a sprístupniť ho. Všetko záleží od toho koľko nás bude a koľko dostaneme štartovné od inštitúcií. Ľ. Roman mi niečo prisľúbil. Ak bude dosť ľudí kt. si nájdu za mesiac 4 hod. voľného času pre svoje mesto tak sa bude dať spraviť toho veľa.
J: o ake skraslovanie by islo? napis info.
cez víkend som bol v Ostrihome a jazdili im tam Ikarusi v takomto poradí: 280, 283, 435 🙂 🙂
Som si isý, že bol schválený predbežný projekt čo sa dopravy na Dlhé Diely týka a má to by lanová dráha 🙂 🙂 🙂 🙂


si: mohli by sme stou elinou do P. skočiť za Ďurkovským podľa mňa tie voľby vyhrá aby čo to otom vedel. Proste mu dať niečo do hlavy aby ho potom tažšie presvedčili na metro. Mohli by sme isť ty ja a ten kto stebou robil ten projekt(neviem kto to bol)

Turbo: Za Romanom pojdem až o taký mesiac, dva lebo najprv musím rozbehnúť jedno verejnoprospešné občianske združenie, ktoré by sa malo starať o skrášľovanie BA a to za pomoci dobrovoľníkou. Nechcete sa niekto pridať? Povedal mi aj že s pánom Kovalčíkom sú priatelia ale to jeho hospodárenie je strašné, že sa stým bude musieť niečo spraviť.
CeCo: najhlbsia stanica metra v Prahe je nam.Miru a tam chodi A.

Elektricky na Dlhe diely podla mna tiez mozu v pohode jazdit. Ked chce niekto vidiet,co dokaze elektricka bez ozubnice,nech sa prevezie vyse 50 rocnymi voznami elektricky z Linza na Pöstlingberg. Je to strme minimalne ako nasa zubacka na Strbske pleso.
Ja osobne ako "obycajny cestujuci" uprednostnujem cestu s co mozno najmenej prestupmi, aby to islo priamo, casto atd... v Prahe totizto musim zvladat prestup na trasu B, ktora vedie hlboko pod zemou (ide najhlbsie...)a niekedy ma to dost otravuje, ked sa veziem 5 min a 10 min slapem do a z tunela... takze elina v P-trzke je dobry napad... len treba tomu urobit trate... 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.