Si: Pretoze osova vzdialenost kolajnic sa menit nebude... vsimni si napr. prazce v Raci, maju tam asi takto:
..o.I.....I.o..
I - kolajnica
o - kolik na nit
. - prazec
Takze oni len pridaju tretiu kolaj a tak sa os posunie, cize sme zase doma.
A rozkopavky v centre by boli vesele... vymen tych x km kolaji tak, aby eliny behali v kuse...
Napr v Dubravke/Ruzinove: ziadne depo, ziadny obrat, KT8D5 nie su, a zozen tolko autobusov, aby premavali miesto celych elin od tunela az do Dubravky popr. z Trnavaku do Ruzinova... vsak cela ta stvrt /najma Dubravka/ stoji na jednom type...
Mne by sa skor lubilo nieco trolej/bus/elina mix, aby sa pri vypadku jedneho dalo operativne presmerovat linky / doplnit vozy zo zasob druheho, pretoze po povodniach v Prahe si myslim svoje o centralizovanom systeme...
..o.I.....I.o..
I - kolajnica
o - kolik na nit
. - prazec
Takze oni len pridaju tretiu kolaj a tak sa os posunie, cize sme zase doma.
A rozkopavky v centre by boli vesele... vymen tych x km kolaji tak, aby eliny behali v kuse...
Napr v Dubravke/Ruzinove: ziadne depo, ziadny obrat, KT8D5 nie su, a zozen tolko autobusov, aby premavali miesto celych elin od tunela az do Dubravky popr. z Trnavaku do Ruzinova... vsak cela ta stvrt /najma Dubravka/ stoji na jednom type...
Mne by sa skor lubilo nieco trolej/bus/elina mix, aby sa pri vypadku jedneho dalo operativne presmerovat linky / doplnit vozy zo zasob druheho, pretoze po povodniach v Prahe si myslim svoje o centralizovanom systeme...
d3k0
1. sakramentsky malo
2. vacsina je uz v takom stave, ze same potrebuju rekonstrukciu, takze potom sa o rychlom prechode hovorit neda
A nosit vlastnu meniaren pre kazdu elektricku kvoli roznym napatovym sustavam su iste peniaze naviac, takze tym padom sa 1435 oplati este menej. A to len pre to, ze niektori ludia nechcu dopustit, aby nejaky obyvatel Pezinka prisiel vlakom na Filialku, presiel 50 metrov peso a nastupil na elektricku. Fakt, umrel by
Si: Uz po niekolky krat: ta cena, o ktoru su vyssie nove vozidla pre 1435 nie je o tolko vyssia, aby sa prachy vrazene do zmeny rozchodu vratili do 100 rokov. Okrem toho si musis pripocitat peniaze na nove podvozky pre existujuci vozovy park. A hovorit o tom, ze prejdeme na novy rozchod a vymenime si T3 a K2 za nizkopodlazaky, no... hahaha. Iste ti netreba pripominat, kolko stoji jedno vozidlo a kolko by sme ich potrebovali. Za tu sumu uz kludne mozes stavat metro. Akosi si este pozabudol na to, ze ak "vacsina trati ktora bola opravovana v rokoch minulych je uz nachystana k lahkemu a relativne bezbolestnemu prechodu na 1435", preco si myslim, ze v pripade Vajnorskej, Radlinskeho a Razusovho nabrezie, co su najnovsie rekonstruovane trate, to tak nie je?
Martyk: No neviem, 107 rokov tu elektricka beha na 1000-mm rozchode a nemam taky dojem, ze by kvoli tomu upadala. Dokonca si myslim, ze eliny su v ovela lepsom stave ako v Kosiciach, hoci tam 1435 maju...
Okrem toho skuste danovym poplatnikom Slovenska povedat, ze teraz investujeme niekolko miliard do zmeny rozchodu v nejakej hnusnej centralistickej vykoristovatelskej Bratislava. Vsetci to budu brat ako VYHODENE peniaze a poslu vas do...