Martin z Ph-y: jasné, sme kamoši a teším sa na vás niekedy opäť v Blave, resp. ja idem v lete do Prahy, tak sa Ti snáď ozvem.  
						
						
						
						
					 
						 
						 
						 Mám nesmelý dojem, že už sme sa na linke asi videli - a ak mi potvrdíš moju domnienku, aj ti poviem, kde..
 Mám nesmelý dojem, že už sme sa na linke asi videli - a ak mi potvrdíš moju domnienku, aj ti poviem, kde..   Tak-nejazdil si náhodou v piatok poobede linku 96/1 s vozom 4951?
 Tak-nejazdil si náhodou v piatok poobede linku 96/1 s vozom 4951? ) A ako vravím, naše vozy, aj keď na pohľad pôsobia ako kopy šrotu, sú každý jeden jedinečný - každý je v niečom iný - ale to zistíš už sám
 ) A ako vravím, naše vozy, aj keď na pohľad pôsobia ako kopy šrotu, sú každý jeden jedinečný - každý je v niečom iný - ale to zistíš už sám  Drž sa a v stredu LINKE ZDAR
 Drž sa a v stredu LINKE ZDAR  
  
  
						

 - ale dufam, ze nie.)
 - ale dufam, ze nie.)
						 (tebe aj ostatnym).
 (tebe aj ostatnym).
 .
.
tr3mp
A nech nie som uplne off-topic (ako mnohe prispevky za poslednych 24 hodin:-). Podla mojho zbezneho odhadu je zbytocne prestavovat trate z 1000mm na 1435mm, ak ratame len s prevadzkou elektriciek na elektrickovych trasach. Ale v pripade, ze by sa zvolila kombinacia zeleznica-elektricka, bolo by to nutne.
Kombinacia elektricka-vlak by splnala aj kriterium obsluhy sirsieho regionu, tak ako je to v "kovalcikovom" nosnom systeme. Len este s drobnym vylepsenim, ze z Kamenneho namestia do Trnavy by som sa nedostal len na zeleznicnu stanicu, ale elektrickou by som sa mohol zaviest az na konkretne trnavske sidlisko (tam, kde by sa to oplatilo). Elekrtickovo-zeleznicna rychlodraha by sa dala na koncovych usekoch doviest az do oblasti, ktorej obsluha sa pozaduje, pripadne vo vacsich mestach rozvetvit (Trnava). Dokonca by bola mozna aj rychlodrazna trat z Pezinku cez Vinosady do Modry, ci z trate na Dunajsku Stredu (Kvetoslavov) do Samorina. A ako vedlajsi efekt by sa ujo Roman mohol vozit elektrickou do Jura
Pri vyuziti zeleznicnych trati je otaznou ich priepustnost, ale to je problem aj pri metre s vyuzitim zeleznic. Neviem si celkom dobre predstavit, ako sa na taku trat 110 vojdu este dalsie vlaky, ked uz aj teraz je tam dost husto ...