d3k0: z pohladu cestujuceho: je to hlucne a je len malo miest kde si v tom mozem sadnut aby som nemal otlacene kolena od sedadla predo mnou, v lete to kuri (a nenasiel som este vynimku aspon co sa ik435 tyka co by v lete vzadu nekuril !!)
z pohladu vodica: nema to rychlostnu paku ale automatiku (takze menej prace), obcas tomu funguje klimatizacia a ma oddelene kridlo dveri len pre vodica (a co vodica trapi ked sa na tom nieco pokazi ?:-))
z pohladu vodica: nema to rychlostnu paku ale automatiku (takze menej prace), obcas tomu funguje klimatizacia a ma oddelene kridlo dveri len pre vodica (a co vodica trapi ked sa na tom nieco pokazi ?:-))
Juro
To sa teraz budu sustredovat klbove CNG karosy na 2. kolone? A budu aj presuny inych busov na 1. a 4. kolonu? Myslim ze by kludne mohli TAMy a I283 sustredit do jednej vozovne (napr. Petrzka).