Len jedna pripomienka k polohe označníka na Trnavskom mýte (nástupište električiek smer mesto):
Dnes som bol svedkom, ako sa tam za sebou nezmestia dve škodovky (možno súpravy alebo K2S by sa zmestili, neviem). Teda na celé nástupište sa zmestí jedna škodovka. Poloha označníka je ale nelogická, pretože pri daždi stoja 2/3 dĺžky električky mimo prístrešku a zároveň je cca 2/3 prístrešku nevyužitá na nástup do električky. Nebolo by logickejšie, keby pri škodovkách zastavila električka tak, že komplet celý nástup/výstup sa dá vyriešiť pod prístreškom (teda bez rizika zmoknutia v daždi)?
Dnes som bol svedkom, ako sa tam za sebou nezmestia dve škodovky (možno súpravy alebo K2S by sa zmestili, neviem). Teda na celé nástupište sa zmestí jedna škodovka. Poloha označníka je ale nelogická, pretože pri daždi stoja 2/3 dĺžky električky mimo prístrešku a zároveň je cca 2/3 prístrešku nevyužitá na nástup do električky. Nebolo by logickejšie, keby pri škodovkách zastavila električka tak, že komplet celý nástup/výstup sa dá vyriešiť pod prístreškom (teda bez rizika zmoknutia v daždi)?
? Ja tam ani pri francúzskych cenách nenarvem za viac ako stovku.
TICGER
Cyklus semafóru pustí L9 a následne by prípadná L4 by zostala stáť v križovatke.