Reakcia na: Vladimír #253767:
Zhodnem sa s tebou, že v každom meste prevládajú isté špecifické zvyklosti. Zároveň si myslím, že aj Bratislave by pomohlo mať vitrínu "upratanú" na nejaký jednotne vyzerajúci podklad (možno s prúžkom s názvom zastávky hore?). Pokojne si tam nechajme tarifu a kalendár obmedzení namiesto zoznamu liniek, ktorý podľa mňa aj v Lyone len vypĺňa miesto 
V článkoch na ich webe ma ale zaujal ešte jeden uhol pohľadu, ktorý naznačujú medzi riadkami - áno, bežný užívateľ má mapu v mobile pri sebe 24/7. Avšak, sú situácie a profesie (technické služby, verejná moc...), kde je existencia mapy výhodou pre plánovanie a rozhodovanie, lebo adekvátnejšie zobrazí priestorové rozloženie obsluhy - a teda vedie k informovanejším rozhodnutiam.
henko151
Schémy električkovej a trolejbusovej dopravy (osobne tu rozmýšľam, či z pohľadu cestujúceho je trolejbus tak rozdielný dop. prostriedok, že musí mať vlastnú schému) vnímam len ako doplnok, ktorý skôr hovorí cestujúcim, kde prestúpiť medzi jednotlivými linkami nosného systému, prípadne slúži na pozretie si, o koľko zastávok bude tá moja (aj to s príchodom LCD obrazoviek je skôr len taký doplnok).
Mne osobne skôr ako kartografická mapa MHD (áno, určite by mohla byť pekná ako tie francúzske, ale podľa mňa by to odcenilo príliš málo ľudí na to, aby to malo zmysel robiť bez automatizácie) chýba nejaká aplikácia, ktorá by detailnejšie mapovala sieť MHD.
Google Maps sú fajn, ale chýba mi tam napríklad zobrazovanie čísla liniek pri jednotlivých nástupištiach pred kliknutím na nástupište (toto napr. Apple Maps majú), pozretie si kompletného zastávkového cestovného poriadku po výbere zastávky a linky a nemožnosť si pozrieť celú trasu linky bez výberu linky cez zastávku. Taktiež super by bola možnosť zapínať podklad, kde by bolo vidieť všetky linky, ale chápem, že aplikácia je robená pre jednoduché použivateľa, ktorý si chce nájsť rýchlo spojenie do cieľa a nematurovať nad tým.
V prípade mimoriadnej udalosti by podľa mňa cestujúci oveľa viac prijali appku, ktorá by v reálnom čase na základe aktuálneho obmedzenia vedela prepočítať trasu. Ak niekto je niekde v cudzine, kde to fakt nepozná a potrebuje sa riadiť podľa mapy, tak si podľa mňa dáva pozor na to, aby sa mu nevybil mobil (navyše odhadom v minimálne v polovici vozidiel v BA sú USB zásuvky).
Ak chcete vidieť peknú aplikáciu na verejnú dopravu, odporúčam BudapestGO. Dá sa tam nájsť linka len vyhľadaním v textovom poli, zastávkový cestovný poriadok s aktualizáciou na základe real-time dát o CP, možnosť vyhľadávať spojenie priamo z vozidla (super napr., keď sa rozhodenete ísť inam, ale už sedíte v nejakom spoji). A ďalším plusom je, že okrem množstva informácií aj o výlukách, možnosti nákupu cestovného lístka tam nájdete aj šotoinfo o tom aký typ autobusu Vám príde.