Reakcia na: Mopy #252482:
nuz, vlaciky za sebou ak budes mat interval rozdeleny na 2 linky budes mat s omnoho vyraznejsou istotou ako ked to mas ako jednu linku (idealne s rovnakym typom vozidla), kde ti vlacikovanie v pozorovatelnom statistickom meritku budu robit viac-menej len rozne jazdne styly jednotlivych vodicovpretoze pri konstantnom linkovom intervale je vecou dobehnutia sa vozidiel len to ze sa jeden po trase zdrzi (a druhy kedze je casovo blizsie za predchadzajucim vozidlom tak potom este ma aj mensie baliky a teda kratsie stanici v zastavkach), ak sa ale preklad medzi vozidlami zacina az kdesi uprostred trasy.....
(a nebodaj sa pred toho zmeskaneho dostane este nejaky rychlejsi co mal ist az za nim a aby ho nezvozili tak potom vetra na zastavkach.....)
Mopy
3ka - to bol len taky napad, ako zachovat sucasnu kapacitu (v Raci spolu so 7kou) a keby 3ka bola rozdelena, tak ak by daco poruchalo sa v Raci, tak to neovplyvni celu linku ale len je cast/polovicu.. no spekuloval som no.. resp. 3ka ako taka by bola zachovana ako je a spickove spoje by sa tocili po prejdeni mesta cez Blumental.. (doviezli by majoritnu cast z Petrzky..kedze by aj tak poprestupovali na 4 v centre resp 9 na Blumental smer Ruzinov).. pripadne aj smer Karlovka/Dubravka (ale proste spekulujem..)
7ka - to dobry napad co vravis..
Som zvedavy co daju vrhcni planovaci z DPB, ci planuju obnovit aj L1 v Petrzke ako bola, kym nedali 1link variant..